مدیران خودروعصر اعتبار

با فرارسید هفته وحدت ؛

مدرسه شش کلاسه شهرک مطهر بشاگرد به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- با فرارسید هفته وحدت وهمکاری خیرین مدرسه ساز در شهرستان بشاگرد مدرسه شش کلاسه علی ابن ابیطالب در شهرک مطهر این شهرستان به بهره برداری رسید.

مدرسه شش کلاسه شهرک مطهر بشاگرد به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، شهرک مطهر شهرستان بشاگرد یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان است که در حد فاصله بین جاده جاسک به بشاگرد قرار دارد این روستا با همت مردم ، و مسئولان و خیرین از خدمات مطلوبی برخوردار شده است.

    با فرا رسیدن هفته وحدت در این روستا یک مدرسه شش کلاسه دوره اول دبیرستان با زیر بنای 390 متر واعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته وبه بهره برداری رسید.

    در بهره برداری از این مدرسه که با حضور نماینده خیرین از شرکت چینی پردیس کاشان ومدیر عامل موسسه خواجه نصیر الدین طوسی ومسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد و یاد و خاطر دانش آموز نخبه روستای «وی» که در روستای شهرک مطهر مشغول به تحصیل بود و در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد با قرار گرفتن بر جایگاه وی در کلاس درس و خواندن فاتحه یاد او را گرامی داشتند.

    دانش آموزانی که در هفته اخیر در بشاگرد دوچار حادثه شدند در این روستا و ساختمان نیمه کاره این مدرسه مشغول به تحصیل بودند که با بهره برداری کامل این مدرسه می توانند با خیال آسوده تری ادامه تحصیل دهند.

    فلکناز دهقانی فرماندارشهرستان بشاگرد  در آئین بهره برداری این مدرسه ضمن قدر دانی وتشکر از خیرین که با اقدام خیرخواهانه خود در بشاگرد با مسئولان شهرستانی در جهت توسعه و پیشرفت بشاگرد همگام هستند  گفت: در سالهای اخیر در این شهرستان اقدامات خوب وشایسته ای از سوی دولت و همکاری خیرین در جهت رفع مشکلات مردم در بخششهای آموزشی، فرهنگی، اقتصادی وزیر سساختی صورت گرفته است.

    دهقانی گفت: امید است که با تلاش همه جانبه در جهت کسب و کار، اشتغال و تغییر نگرش در زندگی مردم بشاگرد و رفتن مردم به سمت استفاده از توانمندی های فردی خود برای تامین وضعیت اقتصادی و معیشت زندگی گام برداشته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار