مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت:

راه آهن نوروز ۹۶ به همدان می‌رسد

عصر ساختمان- با وجود آنکه وزارت راه و شهرسازی طرح های گسترده ای را در طول سال های گذشته در عرصه ریلی کلید زده، اما همچنان رساندن ریل به استان هایی که از این نعمت محروم بودند یکی از اصلی ترین اولویت هاست، اولویتی که در طول ماه های آینده لااقل بخشی از آن پوشش داده می شود.

راه آهن نوروز ۹۶ به همدان می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور در طول سال های گذشته اعلام کرده رساندن ریل به استان های همدان، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و خط دوم راه آهن تبریز را به عنوان اصلی ترین اولویت های خود در عرصه ریلی پیگیری خواهد کرد و این پیگیری در آینده نزدیک نتایج ابتدایی خود را نشان خواهد داد.

    پس از آنکه در جریان بازدید معاون رییس جمهوری از راه آهن ارومیه، مشخص شد این طرح چند ماه زمان نیاز دارد تا به افتتاح نهایی برسد، حالا شرکت ساخت از طی شدن آخرین مراحل برای ساخت راه آهن همدان خبر می دهد.

    محمدرضا احمدی، مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساخت این طرح اظهار کرد: راه آهن تهران – همدان با طول 260 کیلومتر از چند سال قبل رسما وارد فاز اجرایی شده و خوشبختانه مراحل مختلف کار را با موفقیت طی کرده است، از این رو پیش بینی ما این است که در صورت فراهم شدن تمام مقدمات لازم، این مسیر در نوروز 96 به بهره برداری برسد.

    وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 163 کیلومتر از راه آهن تهران – همدان ریل گذاری شده است، عنوان کرد: در صورتی که در فرایند ریل گذاری، به طور میانگین روزی یک کیلومتر ریل جدید به کار رود، می توان انتظار داشت، کار تا نوروز به بهره برداری نهایی برسد.

    مدیرکل روسازی راه آهن شرکت ساخت درباره منابع مالی تزریق شده به این پروژه نیز گفت: خوشبختانه نگاه مثبت دولت به نهایی شدن اولویت های ریلی باعث شده این راه آهن همدان نیز از آن بهره مند شود و طبق پیش‌بینی های صورت گرفته تا پایان سال 300 میلیارد تومان به کار تزریق خواهد شد. در صورت رسیدن این منابع می توان انتظار داشت، طرح طبق زمان بندی صورت گرفته به بهره برداری نهایی برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار