مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

طرح هادی در ۳۳۹ روستای زنجان اجرا شده است

عصر ساختمان- زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به وجود ۷۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دراستان زنجان، گفت: طرح هادی در۳۳۹روستا معادل.۴ ۴۶ درصد این روستاها اجرا شده است.

طرح هادی در ۳۳۹ روستای زنجان اجرا شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر، سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح هادی درروستاهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از 730 روستای بالای 20 خانوار در استان زنجان برای 339 روستا طرح هادی اجرا شده که معادل 46.4 درصد می باشد و برای 100 درصد از روستاهای استان زنجان طرح هادی تهیه شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح هادی در روستاهای با جمعیت 20 خانوار اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح جزو اولویت های  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

    صنعتی منفرد تاکید کرد: در استان زنجان سه هزار و 15 قطعه زمین در قالب اجرای طرح هادی به روستاییان واگذار شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به اجرای طرح هادی در روستاها تاکید جدی دارد افزود: در استان زنجان طرح هادی تاکنون به خوبی اجرا شده است.

    صنعتی منفرد تصریح کرد: استان زنجان یک منطقه حادثه‌خیز است و در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی را تشدید می کند.

    وی با بیان اینکه در برنامه ششم در تمام روستاهای استان زنجان طرح هادی اجرا می‌شود، تأکید کرد: اجرای طرح هادی از سال 84 شروع‌ و تاکنون در استان این طرح در حد قابل قبولی اجرا شده است.

    صنعتی منفرد تصریح کرد: توجه به اجرای طرح هادی در روستاها باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می‌شود و در این میان اداره بنیاد مسکن بر تحقق این مهم در روستاها تأکید جدی دارد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان با بیان اینکه استان  زنجان در تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاها نسبت به میانگین کشور وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: در اجرای طرح هادی همکاری روستاییان بسیار خوب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار