مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه وشهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گام بردارد

عصر ساختمان- فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران را مدیون حماسه‌های بسیجیان هستیم، بیان داشت: مقام معظم رهبری تاکنون ۷۵ بار از واژه نفوذ استفاده کرده‌اند که نشان دهنده آن است که دشمن از هر راهی می خواهد نفوذ کند و مبارزه با آمریکا در اشکال و بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

وزارت راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گام بردارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه وشهرسازی، سرهنگ علیرضا افشاری امروز در مراسم گرامی داشت هفته بسیج با اشاره به حوادث تروریستی پاریس و به خطر افتادن امنیت اروپا، یادآور شد: به برکت خون شهدا در دفاع مقدس، ایثارگری سربازان گمنام و ایثارگری‌های سربازانی که در فاصله هزاران کیلومتری مرزها برای حفط امنیت ایران می‌کوشند، هم اکنون کشورمان در امنیت می‌باشد.
    فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه وشهرسازی گفت: با برملا شدن برنامه‌های دشمن مردم بیشتر از گذشته متوجه باشند که ما باید برای حفظ امنیت داخلی، در بیرون از مرزها با دشمن بجنگیم تا جنگ به داخل کشور کشیده نشود.
    وی با اشاره به برگزاری مراسم میلیونی اربعین در عراق، یادآور شد: این روزها با برگزاری این مراسم در حالی که قسمت‌هایی از کشور عراق در دست تروریست‌های تکفیری است، بزرگترین مانور قدرت محسوب می‌‌شود و اهل فن می دانند برگزاری مراسمی به این وسعت در این شرایط به چه توانی نیاز دارد.
    افشاری با اشاره به دیدار رؤسای جمهور چند کشور با مقام معظم رهبری در روزهای اخیر تصریح کرد: پوتین رئیس جمهور روسیه در سفرهای خود به شدت به تشریفات اهمیت می‌دهد و روند خاصی را در دیدارها طی می‌کند اما در سفر به تهران با ترک هرگونه تشریفات از فرودگاه مستقیم به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و این نشان از تاثیر آن روحیه بسیجی دارد.
    وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی، بسیج را، حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشورا برشمرده‌اند و در این زمینه بیان کردند: بسیج، حرکتی مردمی است که با حضور همه قشرها، از دل ملت و برای ملت تشکیل شده و در همه عرصه های دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، یاری مستضعفان، تولید، فناوری، ورزش، درخششهای بین المللی و در هر کار خیر، حضوری پربرکت داشته است.
    فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: رهبر انقلاب بسیج را یک مجموعه حزب الله واقعی نامیدند و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج تأکید کردند که بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده، سیاسی‌کار و جناحی نیست. بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست، بابصیرت است اما ازخودراضی نیست، اهل جذب حداکثری است اما غیور است و درباره اصول تسامح نمی‌کند، طرفدار علم است اما علم‌زده نیست، اخلاق اسلامی دارد اما این اخلاقش ریاکاری نیست، در آباد کردن دنیا فعال است اما خود اهل دنیا نیست.
    وی ادامه داد: فرهنگ بسیجی مجموعه‌ای از معرفت‌ها، روش‌ها و منش‌هایی است که می‌تواند مجموعه‌های عظیمی را در دل ملت‌ها بوجود آورد و تضمین‌کننده حرکت مستقیم آنها باشد.
    فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه وشهرسازی گفت: بعد از تغییر تاکتیک آمریکا در جبهه جنگ سخت و آغاز مذاکرات، عدم اعتماد به آمریکا توسط مقام معظم رهبری اعلام شد و اخیرا دو قطعنامه علیه ایران در سازمان ملل به تصویب رسید که با حمایت کشورهای مذاکره کننده و درخواست عربستان به عنوان کشوری که زنان آن حق رای ندارند به تصویب رسیده است.
    افشاری با تاکید بر اینکه 21 ماه از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می‌گذرد، بیان کرد: در این خصوص باید جدی باشیم و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بسیجی است و نباید به لبخند دشمن دلخوش باشیم و بر اساس اقتصاد مقاومتی باید به استعداد‌های داخلی باور داشته باشیم.
    وی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی باید برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گام بردارد و با این عمل یکی دیگر از ترفندهای دشمن را برملا کند.
    مراسم گرامی داشت هفته بسیج به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر، بسیجیان سازمان‌ها و شرکتهای تابعه امروز سه شنبه 3 آذرماه در سالن الغدیر ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار