مدیران خودروعصر اعتبار

عملیات احداث ۵۳۰ واحد مسکونی ویژه زوج‌های جوان در مشهد آغاز شد

عصر ساختمان- عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ واحد مسکونی ویژه زوج‌های جوان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی در مشهد مقدس آغاز شد.

عملیات احداث ۵۳۰ واحد مسکونی ویژه زوج‌های جوان در مشهد آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مراسم آغاز عملیات احداث مجموعه مسکونی زوج‌های جوان، اشتغال، ازدواج و مسکن را سه دغدغه‌ اصلی جوانان خواند و اظهار داشت: تسهیل و فراهم آوردن شرایط ازدواج برای جوانان یکی از موثرترین راهکارها در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آستان قدس رضوی براساس سیره حضرت رضا(ع) و منشور رهبری معظم انقلاب، از هیچ تلاش در راستای گره گشایی از کار نیازمندان جامعه فروگذار نیست، تصریح کرد: قطعاً رفع فقر و محرومیت در جامعه در گرو سیاست‌های کلان اقتصادی دولت است، اما آستان قدس رضوی نیز به اندازه وسع و توان خود در عرصه کمک رسانی به محرومان با بهره از ظرفیت‌های معنوی و همراهی سایر ارگان‌ها و مشارکت‌های مردمی، تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌ها از آستان قدس رضوی مربوط به امر اشتغال بوده است، اضافه کرد: امکانات و ظرفیت‌های ایران اسلامی بسیار گسترده و فراوان است و قطعا با یک مدیریت شایسته می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان احداث این مجموعه مسکونی را در راستای تحقق بخشیدن به بند سوم منشور رهبری معظم انقلاب در رابطه با خدمت به مجاوران به ویژه مستمندان و مستضعفان معرفی و تصریح کرد: اگرچه این مجموعه نخستین تلاش برای کمک به حوزه مسکن زوج‌های جوان به شمار می‌رود، اما قطعاً آخرینش نخواهد بود و ان‌­شاءلله با مشارکت مردم و خیران جامعه که تمکن مالی دارند، پروژه‌های مشابهی نیز در استان‌های خراسان بزرگ و سایر نقاط کشور آغاز می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی مشارکت آحاد مردم را راهگشای نهضت امدادرسانی به محرومان دانست و اضافه کرد: حضور و همراهی مردم برای موفقیت در هر امری یک اصل کلیدی است و امیدوار هستیم همان گونه که در پروژه زائرشهر مردم شریف مشارکت خوبی داشتند، در این پروژه نیز شاهد همراهی پر رنگ مردم باشیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو