مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار خراسان جنوبی:

۱۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خراسان جنوبی روکش آسفالت شد

عصر ساختمان- استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدامات مناسبی در زمینه توسعه راهها و بهسازی و آسفالت معابر انجام شده که در این زمینه در خراسان جنوبی ۱۸۰۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

۱۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خراسان جنوبی روکش آسفالت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل ازتسنیم، سید علی‌اکبر پرویزی در جمع راهداران استان خراسان جنوبی با بیان اینکه راهها به عنوان پایه‌های اصلی توسعه در تمامی بخش‌های گردشگری، خدمات و سرمایه گذاری مورد توجه قرار دارند و همه بخش‌ها رابه صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهند اظهار داشت: باتوجه به محدودیت منابع مالی و اعتباری که دولت با آن مواجه است اقدامات مناسبی در زمینه توسعه راهها و بهسازی و آسفالت معابر در شهرها و روستاها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پراکندگی و وسعت استان از جمله مسائلی است که خدمات رسانی در حوزه راهها را با مشکل مواجه کرده است، گفت: روکش 1800 کیلومتر راههای استان نشان از عمق اقدامات در این زمینه است که باید از خادمان این عرصه تشکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه ریلی کشور از جمله مهمترین اولویت‌های کاری دولت یازدهم است، گفت: در برنامه ششم توسعه کشور توجه به ریل و توسعه ریلی کشور از مهمترین محورهای این برنامه است.

وی نوسازی و تقویت ناوگان ریلی کشور را از جمله اولویتهای کاری دولت و وزارت راه برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این امر توجه به ناوگان هوایی و نوسازی ناوگان هوایی کشور از دیگر اموری بود که در سه سال اخیر به طور جد مورد توجه برنامه‌ریزان و مسئولان مربوطه قرار گرفته است.

پرویزی خرید هواپیما را از نتایج برجام برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت بنا دارد تا با به کارگیری روش‌های جدید مالی نسبت به خرید هواپیما به منظور نوسازی و تقویت ناوگان هوایی کشور اقدامات لازم را صورت دهد.

مقام عالی دولت در استان بهسازی راههای روستایی و اصلی را از دیگر برنامه‌های کاری دولت دانست و تصریح کرد: از محل قیر رایگانی که در اختیار دهیاریها، بنیادمسکن و نیز سایر دستگاههای مسئول قرار می‌گیرد دولت در راستای بهسازی راههای اصلی و فرعی و نیز راههای روستایی تاکنون اقدامات بی‌نظیری انجام داداه است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید از این ظرفیت که دولت ایجاد کرده است به نحو مطلوب و مناسب استفاده کنند یادآور شد: استفاده از تجهیزات روز دنیا در حوزه راهداری علاوه بر کاهش میزان تصادفات و تخلفات رانندگی رضایت عمومی مردم را نیز به دنبال داشته است.

پرویزی خدمت در حوزه راهداری را مصداق بارز نوع دوستی عنوان کرد و ادامه داد: راهداران شبانه روز در کنار مردم عزیز ایران در سرما و گرما حضور داشته و با تمام توان در راستای ارائه خدمت به مردم ایران تلاش می‌کنند که دارای اجر اخروی فراوانی است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی