مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

۲۵ میلیارد ریال وام بلاعوض بهسازی مسکن در استان بوشهر پرداخت می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزا نفر جمعیت ۲۵ میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

۲۵ میلیارد ریال وام بلاعوض بهسازی مسکن در استان بوشهر پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از تسنیم، حمید حیدری بریدی با بیان اینکه طرح  بوستان‌های روستایی در استان بوشهر اجرا شده اظهار داشت: در راستای توسعه عمران روستایی طرح‌های مهمی در اجرای زیرساخت‌های این مناطق تدوین و اجرایی شده است.

وی از اجرای بوستان‌های روستایی در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در این راستا 150 بوستان روستایی در این استان اجرا و در دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های بوستان روستایی با 200 میلیارد ریال در استان بوشهر تصریح کرد: 440 بوستان روستایی در استان بوشهر اجرا  که تا خرداد ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

حیدری بریدی با بیان اینکه برای اجرای این بوستان‌ها 450 میلیارد ریال مصوب شده تصریح کرد: با  تکمیل و افتتاح بوستان‌های  روستایی 677 هزار متر‌مربع به سرانه سبز و تفریحی به ظرفیت روستاهای استان بوشهر افزوده می‌شود.

وی، با اشاره به اسفالت معابر روستایی استان بوشهر بیان کرد: 8 هزارتن قیر برای اسفالت معابر روستایی استان بوشهر تخصیص یافته که 30 کیلومتر از این معابر امسال تکمیل و تحویل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت مسکن و بهسازی مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: 600 مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر  استان بوشهر اجرا شده که پیشرفت 45 درصدی دارد.

حیدری‌بریدی از بهسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: 2500 مسکن در استان بوشهر مشمول این طرح هستند که در شهرهای ساحلی به هر واحد 20 میلیون تومان و دیگر مناطق 18 میلیون تومان وام با درصد سود 5 درصد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام بلاعوض برای بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 25 میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو