مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان :

بیش از ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند

عصر ساختمان- :مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: حل مشکل مسکن نیازمندان ۶۰ درصد از دغدغه فکری نیازمندان رفع و فرآیند توانمندسازی را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

بیش از ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان ، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان و مسئولان موسسه خیریه مهدی موعود (عج) برای ارائه خدمت بهتر دیدار و گفت‌وگو  کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار با قدردانی از فعالیتهای مجموعه موسسه خیریه مهدی موعود (عج) و ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت این نهاد توسط موسسه خیریه اظهار کرد: در حال حاضر 22 هزار و 375 خانوار با جمعیت بیش از 43 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اینکه 4.3 درصد از جمعیت استان زنجان زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت: از نظر خانوار، هشت درصد از جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه راهبرد امداد در دهه چهارم خدمت رسانی امداد توانمندسازی خانواده هاست دردهه های اول و دوم رسیدگی به وضعیت معیشتی و تقویت سلولهای ماهیچه ای جامعه هدف موردنظر بود، گفت: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد توانمندسازی و تقویت سلولهای مغزی جامعه هدف با ارائه مشاوره ها ، آموزشهای فی و حرفه ای ، تقویت و تحکیم نهاد خانواده و ایجاد اشتغال و توانمندسازی و خروج 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد از رویکردهای کمیته امداد است.

وی به سایر خدمت حمایتی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت:  ارائه خدمات فرهنگی و اشتغال، بهره‌‎گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران، ارائه خدمات در قالب اکرام ایتام و محسنین، ارائه خدمات مددکاری حقوقی از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه رویکرد امداد در کنار ارائه خدمات اورژانسی و فوری به خانواده‌ها ،افزایش تسهیلات اشتغال، ارائه خدمات فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت خیران اعلام کرد و گفت: کمیته امداد در خدمت  رسانی موسسات را به عنوان رقیب نمیداند بلکه در تلاش است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها اقدامات محرومیت زدایی را در کمک به محرومان انجام دهد.

وی با بیان اینکه هم افزایی و همکاری موجب تعامل و ارائه خدمات بهتر و اثربخش خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم با تعامل اقدامات موثری در حل مشکلات مددجویان در بخش‌های مختلف انجام دهیم.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار  مددجوی فاقد مسکن و یک هزار و 250 خانواده اجاره نشین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: در صورت حل مشکل مسکن نیازمندان 60 درصد دغدغه فکری نیازمندان رفع و در فرآیند توانمندسازی تسهیل و تسریع خواهد شد.

صفری همچنین از حمایت کمیته امداد از 3 هزار و 200 یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین خبر داد و گفت: حمایت خیران در حل مشکلات این گروه از جامعه هدف که علاوه بر نیازمندی از داشتن نعمت پدر نیز محروم هستند، تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 659 بیمار صعب العلاج و سرطانی و خاص زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت:  تعداد نوعروسان پشت نوبتی نیز 617نفر است که در این بخش نیز فعالیت و کمک موسسات خیریه و خیران در حل مشکلات مددجویان تاثیرگذار خواهد بود.

دراین دیدار مهدیخانی مدیر عامل موسسه خیریه مهدی موعود (عج) زنجان نیز ضمن تشریح خدمات موسسه خیریه به نیازمندان به ویژه ایتام رویکرد جاری امداد که با تغییر مدیریت در امداد حاصل شده را رفع نیاز های محرومین بسیار موثر و اثر بخش دانست و برای انجام کارهای مشترک برای خدمت رسانی به ایتام قول مساعد همکاری داد مقررشد تفاهم نامه همکاری درراستای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان و ایتام باهم افزایی منعقد گردد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو