مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد:

ساخت ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد

عصر ساختمان- مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد با اشاره به توافقات انجام شده با سپاه پاسداران گفت: این نهاد انقلابی ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌سازد .

ساخت ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد با اشاره به توافقات انجام شده با سپاه پاسداران گفت: این نهاد انقلابی 20 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌سازد.

ابراهیم بازیان در جلسه با مدیرکل و مدیران کمیته امداد شهرستان های مختلف استان خوزستان در مجتمع فرهنگی غدیر اهواز اظهار داشت: باید برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اولویت‌ها در نظر گرفته شود.

وی به پروژه‌های نیمه تمام در حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: یک هزار و 200 مسکن نیمه تمام در استان خوزستان وجود دارد که همه مدیران باید برای تکمیل این واحدها همت کنند.

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد تصریح کرد: باید مشکلات سد راه ساخت و تکمیل این واحدها بررسی شود تا راهکاری برای حل آن بیندیشیم.

وی از مدیران کمیته امداد شهرستان‌های خوزستان خواست تکمیل کردن 800 واحد از یک هزار و 200 مسکن نیمه تمام مددجویان در استان خوزستان را در اولویت کار خود قرار دهند.

بازیان عنوان کرد: از شما می‌خواهیم که تا پایان سال این 800 واحد را تکمیل کنید و به مددجویان تحویل دهید.

وی بیان کرد: در سطح کشور 20 هزار واحد مسکن نیمه تمام مددجویان مسکن کمیته امداد  وجود دارد که در یک برنامه 3 تا 5 ساله تکمیل می‌شوند.

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد خطاب به مدیران این کمیته در خوزستان گفت: به صورت روزانه به واحدهای نیمه تمام سر بزنید تا از مشکلات آن باخبر شوید و آن را برطرف کنید.

وی یکی دیگر از اولویت‌های کاری در بخش مسکن را تعمیرات اعلام کرد و در این زمینه توضیح داد: برای این بخش از ظرفیت خیران شهرستان‌ها و استان کمک بگیرید که مطمئن باشید به یاری شما می‌آیند.

بازیان در ادامه به وجود 14 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: با مذاکراتی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شد قرار است بخشی از مسکن مددجویان با واگذاری این واحدها تامین شود.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با سپاه پاسداران تاکید کرد: این نهاد انقلابی 20 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌سازد.

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد از مدیران کمیته امداد خوزستان خواست تا از ظرفیت سپاه پاسداران استفاده کنند زیرا دست‌اندرکاران این نهاد از جاهای دیگر دلسوزتر هستند و کار را به خوبی انجام می‌دهند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار