مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ؛

ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان فراهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت

عصر ساختمان- طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان فراهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان فراهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، امروز در مراسمی با حضور هادی درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمدرضا رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان مرکزی و جمعی از مسئولان محلی ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان فراهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: یکی از وظایف مهم بنیاد مسکن صدور اسناد مالکیت برای واحدهای روستایی است که صدور آن به معنای هویت بخشی به املاک روستایی است.

هادی درفشی افزود: در این راستا تاکنون بالغ بر 3 میلیون سند مالکیت روستایی صادر و در اختیار روستاییان قرار گرفته است که روستاییان با دریافت این اسناد می‌توانند به راحتی تسهیلات بانکی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر زمینه لازم برای صدور 270 تا 340 هزار سند مالکیت در کشور فراهم شده است که امید می‌رود چالش‌های موجود در زمینه صدور اسناد مالکیت روستایی در روستاهای بزرگتر حل و فصل شده و سرعت بیشتری به خود بگیرد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح نوسازی منازل روستایی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت ظرف یک دوره 10 ساله 120 هزار واحد روستایی نوسازی و بازسازی خواهد شد که در این راستا تسهیلات بانکی لازم با نرخ 4 و 5 درصد در اختیار روستاییان قرار خواهد گرفت.

درفشی افزود: همچنین تاکنون 290 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن احداث و در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

در این آیین ساختمان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراهان در زمینی به مساحت 500 متر و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار