مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار ایلام تاکید کرد :

لزوم شتاب در تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی استان ایلام

عصر ساختمان- استاندار ایلام بر لزوم شتاب در تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی استان ایلام تاکید کرد.

لزوم شتاب در تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی استان ایلام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، محمدرضا مروارید در آئین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید تأمین اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: حدود 50 درصد مردم تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند. لذا این سازمان در زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است.

وی خواستار شد و  گفت:  ساختمان بیمارستان آماده و دستگاه‌ها و تجهیزات مدرنی نیز در آن نصب شده اما به خاطر مشکلات جزئی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که امر موجبات نارضایتی افراد تحت پوشش این سازمان را فراهم آورده است.

استاندار ایلام همچنین استقرار درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های استان را ضروری برشمرد و خواستار توجه مسؤولین سازمان تأمین اجتماعی به این مهم شد.

وی ادامه داد: افراد تحت پوشش این سازمان بیشتر از طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند که لازم است به خواسته ها و مطالبات آنان توجه شود.

مروارید ضمن تقدیر از کسانی که خود را جهت تصدی مسؤولیت تأمین اجتماعی استان عرضه کردند اظهار داشت: کسانی که توانایی مدیریت در بخش‌های مختلف را دارند، خود را معرفی کنند تا از وجود آنان در مناصب مدیریتی استفاده شود.

وی کسب مناصب مدیریتی را از انتظارات جامعه بانوان کشور و استان برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود 70 نفر از بانوان در مناصب مدیریتی در سطح استان فعالیت می‌کنند  و مدیرکل جدید تأمین اجتماعی دومین بانویی است که در رأس یک دستگاه اجرایی در سطح استان قرار می‌گیرد.

استاندار ایلام همچنین به انتخاب مدیران سازمان تأمین اجتماعی از داخل خود بدنه اشاره و گفت: مدیرانی که از داخل بدنه سازمان‌ها انتخاب می‌شوند، باتوجه به اشرافیتی که بر رسالت آن سازمان دارند، موفق تر عمل می‌کنند.

در پایان نیز سهیلا ملکشاهی به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان ایلام منصوب و از خدمات محسن محمودی مدیر کل سابق این دستگاه تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار