مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد مطرح کرد:

آثار کاهش ساخت‌وساز و بیکاری کارگران ساختمانی در بجنورد

عصر ساختمان- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: کاهش ساخت‌وساز واحدهای مسکونی در این شهر نه‌تنها به سایر بخش‌ها آسیب وارد کرده بلکه بیکاری زیاد کارگران ساختمانی در بجنورد را در پی داشته است.

آثار کاهش ساخت‌وساز و بیکاری کارگران ساختمانی در بجنورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، جمشید گریوانی بعدازظهر امروز در نشست شماری از کارگران ساختمانی با چند عضو شورای شهر بیان داشت: بر اساس آمارها میزان ساخت‌وساز در این شهر نسبت به قبل با کاهش قابل‌توجهی همراه است.

وی تصریح کرد: مشاغل زیادی با عرصه ساختمانی مرتبط بوده که رکود در ساخت‌وساز منجر به بروز مشکلات جدی در این قسمت از واحدهای تولیدی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد مهم‌ترین آثار کاهش ساخت‌وساز را بیکاری کارگران ساختمانی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش قابل‌توجه از شاغلان در قسمت ساختمانی فعالیت دارند ازاین‌رو شاهد بیکاری این افراد هستیم.

وی گفت: همه‌روزه صبح شمار زیادی از کارگران ساختمان به امید یافتن کار در محل‌های مختلف شهر بجنورد حضور می‌یابند.

گریوانی تصریح کرد: به سبب کاهش ساخت‌وساز در این شهر صرفا بخشی از کارگران به کار گرفته‌شده و بقیه افراد عملا کاری پیدا نکرده و با دست‌ خالی روانه منزل شده و شرمسار خانواده‌ها می‌شوند.

وی گفت: این افراد که تعداد آن‌ها در این شهر کم نیست به‌واسطه نبود کار اکنون با مشکلات جدی معیشتی مواجه بوده و همه‌روزه شاهد حضور این افراد در شورای شهر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مسوولان امر فارغ از مسائل مختلفی که با آن مواجه بوده باید به این موضوع و رکود در فعالیت‌های ساختمانی توجه کنند.

وی تاکید کرد: لازم است تا از همه ابزارها برای رونق این بخش استفاده کرد که به‌طور حتم باعث رونق سایر قسمت‌ها نیز می‌شود.

گریوانی گفت: دولت با ارائه تسهیلات مناسب و خرید واحدهای مسکونی از سوی مردم، می‌تواند به رونق این بخش کمک کرده و این کار باعث رونق در کار کارگران ساختمانی شود.

وی بیان داشت: اکنون افراد زیادی را سراغ داشته که با وجود مهارت در عرصه ساختمانی اما به‌ واسطه رکود در این بخش به سایر مشاغل ازجمله مسافرکشی روی آورده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: لازم است تا مسوولان امر در این‌ باره چاره‌اندیشی کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار