مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز بهره برداری از بزرگ ترین مجتمع تعاونی مسکن نیشابور

عصر ساختمان- فاز دوم تعاونی مسکن کارکنان فولاد خراسان با حضور معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۲۵۹ واحد مسکونی از پروژه ۵۵۳ واحدی در نیشابور افتتاح شد.

آغاز بهره برداری از بزرگ ترین مجتمع تعاونی مسکن نیشابور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از آریا، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهارکرد: یکی از دغدغه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین مسکن برای کارکنان می باشد که خوشبختانه فولاد خراسان توانسته است در زمینه مسئولیت های اجتماعی خود و تامین مسکن برای کارکنان، آن را به خوبی محقق سازد.

دکتر میرزایی  افزود: 40درصد از هزینه خانوار در گروه کارگری مربوط به مسکن  است و دغدغه تامین مسکن برای کارگران می تواند به دغدغه بزرگی برای دوره عمر محسوب شود و مرتفع شدن این نیاز، باعث تامین امنیت خاطر و ایجاد زمینه تعلق و حس مالکیت نسبت به مجموعه خود در کارگران است.

رییس هیات مدیره تعاونی مسکن کارکنان فولاد نیز گفت: این تعاونی اولین پروژه در سطح شهرستان می باشد که مصوبه تراکم ویژه را از استان اخذ نموده است.

مهندس پارسا با اشاره به این که تمام مسائل فناوری نوین در ساختمان‌ها رعایت شده است، عنوان کرد: فاز اول مجتمع شامل 182 واحد در سال 93 افتتاح شد؛ در حال حاضر نیز در فاز دوم 259 واحد مسکونی را افتتاح رسمی کردیم و در ادامه کار، 112 واحد باقی مانده ظرف چهار ماه آینده تکمیل می‌شود.

معاون بازرگانی و مدیر عامل تعاونی مسکن فولاد خراسان خاطرنشان کرد: تعاونی مسکنی نیز قبل از این پروژه فعال بوده و 134 واحد نیز در قالب آن ساخته شده که  در مجموع همه این واحدهایی که ساخته شد و همچنین، به نسبت پرسنل مشغول به کار در فولاد، می‌توان گفت، تعاونی مسکن برای 64.5 درصد پرسنل، مسکن احداث کرده است.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه احداث 553 واحدی تعاونی مسکن کارکنان فولاد خراسان در 3 فاز مجزا به ترتیب در نیمه دوم سال 1386و نیز سال های 87 و 88 در یک مجموعه یکپارچه در شمال غرب شهر نیشابور در زمینی به وسعت 40 هزار متر مربع و با مجموع زیربنای بیش از 110هزارمتر مربع آغاز شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار