مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

۲۶۱ واحد مسکن برای مددجویان کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری تهیه شد

عصر ساختمان- قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲۶۱ واحد مسکن برای مددجویان کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

۲۶۱ واحد مسکن برای مددجویان کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری تهیه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، نجفعلی حیدری اظهار داشت: 261 واحد مسکن روستایی و شهری برای مددجویان کمیته‌امداد با هزینه 49 میلیارد و 365 میلیون ریال تهیه شده است.

وی افزود: از مجموع 261 واحد مسکن 198 واحد در روستاها و 63 واحد نیز در شهرهای استان تهیه که از این مجموع 39 مورد خرید مسکن آماده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال 434 مورد مسکن نیز تعمیر شده است، بیان کرد: در سال 94، 305 مسکن روستایی و 26 مسکن شهری احداث و 136 مورد مسکن شهری نیز خریداری شده بود.

حیدری با اشاره به شناسایی مددجویان فاقد مسکن خاطرنشان کرد: 1656 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان فاقد مسکن شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به تدوین برنامه 3 ساله جهت احداث مسکن مددجویان استان تصریح کرد: این برنامه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تدوین تا زمینه احداث مسکن مناسب مددجویان فراهم شود که امسال نخستین سال اجرای این طرح است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی خریداری مسکن‌‌های مهر فاقد متقاضی را دارد، گفت: از مجموع 1656 خانوار فاقد مسکن استان 445 خانوار در شهرها و 1211 خانوار در روستاها شناسایی شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه در صورت واگذاری زمین امکان احداث مسکن رایگان برای مددجویان کمیته امداد را داریم، بیان کرد: منابع مالی خرید یا احداث مسکن مددجویان از منابع کمیته امداد و تسهیلات بانکی تأمین می‌شود که تسهیلاتی که توسط این نهاد به متقاضیان پرداخت می‌شود در روستاها 15 میلیون تومان و در شهرها 25 میلیون تومان برآورد شده که بلاعوض است.

وی افزود: امروز مسکن در کانون توجه خدمات کمیته امداد کشور در جهت تأمین مسکن مددجویان قرار گرفته که نیازمند مشارکت خیران بیشتری است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار