مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم شاهرود و میامی خواستار شد:

پرداخت زودهنگام تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان میامی

عصر ساختمان- نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بخش کالپوش شهرستان میامی در زلزله اخیر خسارت دید ،گفت : اعتبار نوسازی و بازسازی این واحدهای مسکونی هرچه زودتر باید به این زلزله زدگان پرداخت شود.

پرداخت زودهنگام تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان میامی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، سیدحسن حسینی  افزود : استانداری سمنان با پیگیری های انجام شده مکلف به پرداخت تسهیلات 30 میلیون ریالی و بلاعوض به زلزله زدگان این منطقه شده است که باید این اعتبار هرچه زودتر تخصیص یابد.
    وی اظهار داشت : مردم روستای نردین بعد از وقوع زمین لرزه به دلیل ترس ناشی از ریزش و ترک خوردگی واحدهای مسکونی از خوابیدن در منازل خود اجتناب می کند که برای کاهش دلهره مردم ، این تسهیلات باید هرچه زودتر پرداخت شود.
    وی اضافه کرد : اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان باید وضعیت مالکیت واحدهای مسکونی در روستای نردین بخش کالپوش را هر چه زودتر مشخص کند و ارایه تسهیلات ارزان قیمت از سوی این اداره کل به صاحبان واحدهای مسکونی فرسوده و خشتی و گلی هر چه سریع تر آغاز شود.
    نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : عملکرد نیروهای امداد و نجات بعد از زمین لرزه هفته گذشته در این منطقه رضایت بخش بود و اسکان اضطراری سانحه دیدگان به دلیل سرما هوا با سرعت انجام شد.
    حسینی یادآور شد : در چند روز گذشته به منظور سرعت بخشی در روند نوسازی واحدهای مسکونی منطقه کالپوش نامه مکتوب به وزرات راه و شهرسازی ارسال کردم چرا که مردم این شهرستان امیدوارند با پیگیری مسوولان این وزارتخانه، تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی واحدهای مسکونی به آن ها پرداخت شود.
    نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : بخش کالپوش شهرستان میامی میزان قابل توجهی از گندم ،محصولات موردنیاز کشاورزی و فرآورده های لبنی استان سمنان را تامین می کند که مسوولان باید برای جبران زحمات این اهالی در افزایش امکانات رفاهی منطقه بیش از پیش بکوشند.
    به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 4.9درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 12:30 دقیقه روز چهارشنبه هفته گذشته، روستای نردین و چند روستای دیگر بخش کالپوش شهرستان میامی را لرزاند.
    این زلزله خوشبختانه خسارت جانی نداشت، اما به شمار زیادی از واحدهای مسکونی که بیشتر آن ها خشت و گلی بودند، خسارت وارد کرد.
    روستای بیش از چهار هزار نفری نردین بخش کالپوش در 110 کیلومتری شمال شرق شهرستان 50 هزار نفری میامی واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار