مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کمیته امداد نمین:

واحدهای مسکونی مددجویان مناطق محروم شهرستان نمین مقاوم‌سازی می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکمیته امداد شهرستان نمین گفت: بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان در روستاها و مناطق محروم در اولویت برنامه‌های این نهاد در شهرستان نمین قرار دارد.

واحدهای مسکونی مددجویان مناطق محروم شهرستان نمین مقاوم‌سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حمید اکبریان پیش از ظهر امروز در دیدار با بخشدار عنبران اظهار داشت: امسال به منظور ارائه خدمات احداث، خرید، بهسازی و مقاوم سازی منازل خانواده‌های تحت پوشش بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است و 85 خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی کمیته امداد نمین بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین با بیان اینکه خدمات عمرانی این نهاد به 35 خانوار از مددجویان تحت حمایت بخش عنبران ارائه شده است، افزود: نزدیک به یک میلیارد ریال از خدمات عمرانی ارائه شده به خانواده‌های ساکن در این بخش اختصاص یافته است.

اکبریان بیان کرد: امسال کمیته امداد در سطح شهرستان نمین 52 فرصت شغلی ایجاد کرده است و بیش از 6 میلیارد و 690 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است تا آنان بتوانند بر اساس استعداد و علاقه خود شغل مورد نظرشان را ایجاد کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین با اشاره به اینکه 22 طرح از اشتغال ایجاد شده در بخش عنبران اجرا شده است، گفت: بیش از 2 میلیارد و 630 میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال بخش عنبران اختصاص یافت که هم اکنون مددجویان مشغول به کار و فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بخش عنبران با ضریب محرومیت 6 درصد جزو مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان نمین محسوب می‌شود، تصریح کرد: کمیته امداد در حد وسع و توان خود می‌کوشد با اجرای طرح‌های اشتغال و رفع مشکلات مددجویان، ضمن توانمندسازی خانواده‌های نیازمند به توسعه و پیشرفت مناطق محروم کمک کند.

اکبریان اظهار کرد خدمات عمرانی کمیته امداد با هدف تامین مسکن مددجویان و ایجاد سرپناه مناسب برای آنان ارائه می‌شود که بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان در روستاها و مناطق محروم در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد که با درایت و همکاری مسئولان و خیران می‌توانیم خدمات مطلوب‌تری را به اقشار آسیب پذیر ارائه کنیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار