مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تامین مسکن کمیته امداد اردبیل:

۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اردبیل احداث شد

عصر ساختمان- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ امسال بیش از۵۰ مسکن مددجویی با همکاری ادارات، سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در استان اردبیل احداث شده است.

۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اردبیل احداث شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، فرهاد آزادپور صبح امروز در جلسه بررسی تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:‌ امسال بیش از 50 مسکن مددجویی با همکاری ادارات، سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه احداث شده است و در سایه تعامل و همکاری خیران، مسئولان و سازمان‌های استان می‌توانیم خدمات گسترده‌ای را به خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه کرده و گام‌های بلندی را برای کاهش نیازمندی‌های آنان برداریم.

وی با قدردانی از ادارات و سازمان‌ نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، خیرین مسکن ساز، مرکز نیکوکاری جامعه مهندسان، شهرداری و ادارت آب، برق و گاز که همواره همکاری تنگاتنگی را با کمیته امداد دارند، بیان کرد: کمیته امداد در راستای هم‌ افزایی و تسریع در خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر آمادگی همکاری با خیران و دستگاه‌های اجرایی و موسسات عام‌المنفعه را دارد تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن بخش مهمی از مشکلات مددجویان را برطرف سازیم.

آزادپور با بیان اینکه ادارات و سازمان‌های استان خدمات فنی خود را به صورت کاملا رایگان به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کنند، تصریح کرد: کمک به تامین نیازهای اساسی و رفع مشکلات خانواده‌های مستمند، نیازمند همیاری تمامی اقشار جامعه است چرا که کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای آنان باشد و لازم است که آحاد مختلف مردم برای گره‌گشایی از گرفتاری مددجویان بیش از پیش همکار این نهاد باشند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل افزود: مناطق محروم در اولویت احداث و بهسازی مسکن قرار دارند چرا که محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است که تلاش داریم با احداث، خرید، بهسازی و مقاوم سازی منازل خانواده‌های ساکن در چنین مناطقی، اقدامات شایسته‌ای را به منظور توسعه و پیشرفت این مناطق به انجام رسانیم.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال یک هزار و 82 نفر از مددجویان تحت پوشش از انشعابات رایگان آب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند، گفت: کمیته امداد مددجویان متقاضی را در راستای بهره‌مندی و اخذ انشعابات رایگان به ادارات مربوطه معرفی می‌کند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: امسال خیران با مشارکت در طرح رضوان بیش از 4 میلیارد ریال به اقشار آسیب پذیر کمک کرده‌اند که کمک‌های خیران در قالب این طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که به منظور تامین و تکمیل مسکن نیازمندان اجرا می‌شود، بیان کرد: از تمامی خیران خواستاریم تا با کمک‌های خود در قالب طرح رضوان بیش از پیش یاریگر کمیته امداد در احداث و ایجاد سرپناه مناسب برای نیازمندان باشند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو