مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۷۰۵ واحد مسکن روستایی و ۳۹ طرح هادی روستایی در گلستان افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال، ۷۰۵ واحد مسکن روستایی و ۳۹ طرح هادی روستایی در استان گلستان افتتاح می‌شود.

۷۰۵ واحد مسکن روستایی و ۳۹ طرح هادی روستایی در گلستان افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، محمد تقی زمانی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح و بهره‌برداری از تعدادی از پروژه‌های بنیاد مسکن استان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر 374 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: افتتاح 39 طرح هادی روستایی با اعتبار 274 میلیارد ریال و بهره‌برداری از 705 واحد مسکن روستایی با اعتبار 100 میلیارد ریال را از مهم‌ترین پروژه‌های بنیاد مسکن استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه طرح هادی همان شناسنامه و نقشه راه روستاهاست، تصریح کرد: در طرح هادی تعریض معابر، اجرای جوی و جدول و کانیوو، جابجایی شبکه برق، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت، پیاده روسازی و جداره‌سازی دیوارها و غیره انجام می‌شود.

زمانی‌نژاد گفت: در همین راستا بنیاد مسکن استان موفق به تهیه طرح برای همه روستاهای بالای 20 خانوار استان و آغاز عملیات اجرایی این طرح در 482 روستا شده که تاکنون در 144 روستا پایان یافته و در بقیه روستاها نیز در حال اجراست.

وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز 39 پروژه دیگر با اعتبار 274 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی دیگر از خدمات بنیاد مسکن استان است، افزود: با توجه به غیرمقاوم و ناایمن بودن واحدهای روستایی در سطح کشور و استان گلستان که 61 درصد واحدها ناایمن بودند، احداث واحدهای مسکونی در غالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفت.

زمانی‌نژاد افزود: در استان گلستان تاکنون کار ساخت حدود 57 هزار واحد مسکونی آغاز شد که از این تعداد تاکنون بیش از 53 هزار واحد آن پایان کار دریافت کرده‌اند و در همین راستا در دهه فجر امسال 705 واحد مسکونی نوساز و مقاوم در روستاها با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری مالکان آن قرار می‌گیرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار