مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان عمان (BIGSHOW ) ؛

اعزام هیئت تجاری بازاریابی به نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان عمان (BIG SHOW۲۰۱۷)

عصر ساختمان- هیئت تجاری بازاریابی به نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان عمان (BIG SHOW۲۰۱۷) اعزام شد .

اعزام هیئت تجاری بازاریابی به نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان عمان (BIG SHOW۲۰۱۷)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر ،هیئتی تجاری بازاریابی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان عمان (BIGSHOW ) در اسفند ماه سال جاری اعزام می گردد.

مهرداد ابراهیمی مدیر عامل این شرکت عنوان کرد:از آنجا که تعداد پروژه های عمرانی در کشور عمان بیشمار است ، این کشور  یکی از بهترین مسیرها برای مشارکت در طرح های بین المللی است فلذا نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان  که بصورت سالانه در آن کشور برگزار میگردد یکی از بزرگترین نمایشگاهها در این زمینه  میباشد که بستری مناسب را برای شرکت های ملی و بین المللی فراهم می آورد تا با فرصت های سرمایه گذاری و پروژه های بزرگ در کشور عمان آشنا شوند.

ابراهیمی افزود: این رویداد با سابقه15 سال برگزاری مستمر در کشورعمان  بزرگترین گردهمایی در نوع خود میباشد که در آن جدیدترین مصالح ساختمانی،تجهیزات ساختمانی، ماشین آلات چوب بری، مبلمان داخلی و دیگر محصولات، تجهیزات و فن آوری های موجود در عملیات های ساخت و ساز را به معرض دید کارشناسان و بازدیدکنندگان قرار میدهد.

وی بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، بازدید از مناطق آزاد کشور عمان و ملاقات با مسئولین، نشست و ملاقات با مسئولین سفارت جمهوری اسلامی و رایزن بازرگانی ایران را از جمله برنامه های این سفر دانست.

لذا با توجه به اهمیت این نمایشگاه، این شرکت در نظر دارد که هیئتی متشکل فعالان حوزه ساختمان،معادن و مصالح ساختمانی  را برای بازدید از نمایشگاه و ملاقات با تجار و استفاده از تجارب همتایان خود در تاریخ 23 الی 26 اسفند ماه95  به کشور عمان اعزام نماید.

ابراهیمی اعلام کرد : کلیه متقاضیان حضور در این نمایشگاه می توانند تا تاریخ 15 بهمن ماه برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی نمایند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار