مدیران خودروعصر اعتبار

ئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر:

۸۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در استان گلستان افتتاح می شود

عصر ساختمان- رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر گلستان گفت: ۴۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال برگزار و ۸۰ واحد مسکونی نیز در این ایام افتتاح می شود.

۸۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در استان گلستان افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان، امان اله حسین پور، رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان، روز گذشته (4 بهمن) در نشست با گروه خبری فجر استان گفت: در کنار ضعف هایی که وجود دارد، نقاط قوت زیادی هم داریم اما در برخی از حوزه ها مسئولان نتوانستند که خدمات ارزنده نظام را به گوش مردم برساند، اما دهه فجر فرصتی برای انجام این مهم است.

     

    وی افزود: هدف این کمیته اینست که مجموعه گروه های هدف، محرومین، خیران با ساماندهی و برنامه ریزی در برنامه ها و مراسمات دهه فجر مشارکت دهد.

     

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) استان با اشاره به برگزاری 3 جلسه با اعضای این کمیته، بیان کرد: بیش از 40 عنوان برنامه تدوین شده است تا با هماهنگی ستاد این برنامه ها را اجرا کنیم.

     

    وی با اشاره به تعدادی از برنامه های شاخص این کمیته، عنوان کرد: افتتاح پایگاه های امداد و نجات بین شهری النگ رامیان، زرین گل علی آبادکتول و مراوه تپه از سوی هلال احمر، افتتاح مسکن روستایی و شهری توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن، بهره برداری از طرح های اشتغال کمیته امداد که توانمندی خانواده های تحت پوشش، اهداء جهیزیه به نوعروسان، برنامه های متنوع فرهنگی بین خانواده های مورد هدف، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر است.

     

    حسین پور با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 700 فقره جهیزیه به نوعروسان اهداء شده است، اعلام کرد: بیش از 80 واحد مسکونی شهری و روستایی در این دهه افتتاح و 200 سری جهیزیه نیز به نوعروسان اهدا می شود.

     

    وی با بیان اینکه 110 طرح اشتغال با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در دهه فجر به بهره برداری می رسد، گفت: تا پایان امسال یک هزار 600 طرح اشتغال تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

     

    رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: روز 13 بهمن، همایش بیان دستاوردهای دستگاه های زیرمجموعه کمیته همیاری با شعار انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی، در همه شهرستان ها برگزار می شود.

    گفتنی است، 48 هزار نفر در گلستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو