مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بنیاد مسکن فارس :

دستگاه های مسئول برای حل مشکلات خدمات روبنایی مسکن مهر همکاری کنند

عصر ساختمان- عاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس از دستگاه های مسوول برای رفع مشکلات خدمات روبنایی مسکن مهر کمک و همیاری طلبید و گفت : برخی از این واحد ها دچار مشکلات روبنایی مانند مدرسه ، مسجد و مراکز بهداشتی هستند که باید با مشارکت و همکاری سایر دستگاهها این خدمات تامین گردد.

دستگاه های مسئول برای حل مشکلات خدمات روبنایی مسکن مهر همکاری کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهندس محمد رسول پروری افزود: در بسیاری از شهرهای استان فارس که طرح های مسکن مهر اجرا شده فضای مناسب برای احداث این خدمات روبنایی نیز دیده شده اما به علت نبود اعتبارات کافی این طرح ها اکنون اجرا نشده است .
    وی ادامه داد : شهرهای بوانات ، سده ، پاسارگاد ، زرین دشت ، داراب ، قیر ، و برخی دیگر از شهرستان های فارس از جمله مناطقی هستند که پروژهای مسکن مهر در آن با مشکل خدمات روبنایی مواجه است .
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس به تفاهم نامه بین وزیر مسکن و شهرسازی ، بنیاد مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن اشاره و اضافه کرد : بر اساس این تفاهم نامه بنیاد مسکن می تواند اقدام به فروش برخی اراضی مازاد در پروژه های مسکن مهرنماید و از درآمد حاصل از آن خدمات روبنایی باقی مانده در پروژهای مسکن مهر را اجرا و تکمیل کند و در صورت ابلاغ ایین نامه حاصل از این تفاهم نامه گام های اساسی برای تکمیل طرح های مسکن مهر برداشته می شود .
    مهندس پروری بیان کرد: بر اساس یک پیشنهاد دیگر نیز خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر می تواند در ردیف اعتبارت استانی قرار گیرد و بر اساس نیازی که فرماداران هر منطقه تعریف می کنند در ردیف بودجه برای این پروژها بودجه مناسب اختصاص یابد ، این موضوع نیز می تواند اقدامی برای تکمیل خدمات روبنایی در مسکن مهر تلقی شود .
    بنیاد مسکن استان فارس در احداث 29 هزار و 307 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت مشارکت داشته که اغلب این پروژها به صورت خودمالکی و دریافت تسهیلات به سرانجام رسیده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار