مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بنیاد مسکن اسکو اعلام کرد

آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر روستایی اسکو در سال ۹۵

عصر ساختمان- مدیر بنیاد مسکن شهرستان اسکو از اجرای آسفالت معابر روستایی این شهرستان با استفاده از سهمیه قیر رایگان در سال ۹۵ خبرداد.

آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر روستایی اسکو در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، حامد احمدپور با اشاره به اینکه بنیاد مسکن شهرستان اسکو برای اجرای عملیات آسفالت در روستاهای طرح هادی فعالیت‌های خوبی انجام داده  است اظهارداشت: با مشارکت دولت و با تخصیص قیر رایگان به آسفالت معابر در شش روستای اسفنجان، کردلر، سرین دیزج، خاصه لر، گنبرف، دیزج امیرمدار در مجموع به مساحت 40 هزارمترمربع و  با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد ریال درسال 95 آسفالت شد.

    وی با بیان اینکه عمران و آبادانی در روستاها از اولویت کارهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسکو است، گفت: این فعالیت نیازمند همکاری و مشارکت اهالی  روستاهاست که خوشبختانه روستاهای شهرستان  اسکو در اجرای طرح‎های عمرانی با دولت مشارکت دارند.

    وی  بابیان اینکه تملک اراضی  از دیگر اقدامات بنیاد انقلاب اسلامی شهرستان  اسکو در سال 95 خواهد بود ابراز داشت: رفع مشکلات در روند احداث منازل مسکونی روستائیان از جمله اولویت‌های کاری این  اداره است.

    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسکو ابراز داشت: نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های روستایی نیز با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌شود و امیدواریم در این مسیر بتوانیم گام‌های اساسی برداریم.

    وی در خصوص مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی تاکید کرد: اگر در این خصوص مشارکت نشود، هنگام وقوع زلزله، بافت‌های فرسوده لطمه فراوانی می‌بینند و خسارات زیادی به منطقه وارد خواهند کرد.

    وی گفت: باید با اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان عقب‌ماندگی‌های موجود در سطح روستاها در زمینه بهبود وضعیت بافت روستاها، مسائل بهداشتی و درمانی، مقاوم‌سازی منازل، مکان‌های تفریحی، ورزشی و... جبران شود.

    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسکو اظهار کرد: یکی از طرح‌های مؤثر در عمران و آبادانی روستاها، طرح هادی است که بدون همدلی و همکاری مردم قابل اجرا نیست.

    احمدپور با تاکید بر اینکه مقاوم‌سازی اماکن روستایی یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است، تصریح کرد: ‎بدون تردید بافت‌های فرسوده معضلی بزرگ برای شهرها و روستاهای کشور‎ ‎محسوب می‌شوند که باید هرچه سریع‌تر برای مقاوم‌سازی آنها اقدام شود زیرا‎ ‎احیا و نوسازی بافت‌های یاد شده امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

    احمدپور گفت: ‎طرح نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده با اهدافی مانند پیشگیری از تلفات و‎ ‎خسارات مالی و جانی، توسعه پایدار و درونی شهرها با استقرار بخشی از‎ ‎جمعیت در بافت‌های فرسوده، ارتقای سیما و منظر شهری، تولید و تأمین بخشی از‎ ‎مسکن مورد نیاز جامعه و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی‎ ‎باید به‌طور جدی دنبال شود تا به ثمر برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار