مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با ایام الله دهه فجر:

بهره برداری از۱۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد زنجان آغاز می شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۱۳۰واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی این نهاد با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و به مساحت ۶ هزار ۷۶۰ مترمربع افتتاح می شود.

بهره برداری از۱۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد زنجان آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، هدایت صفری  بهره برداری از 118 طرح خود اشتغالی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 380 میلیون ریال را از دیگر برنامه های این دهه در استان ذکر کرد.
    وی اظهار کرد: کارگاه های آموزشی برای 300 نفر از مددجویان با موضوعاتی از قبیل مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و سبک زندگی برگزار خواهد شد.
    صفری افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت آموزی و پایداری سازی برای تعداد 645 نفر در رشته های دامپروی، خیاطی و آرایشگری و پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای 33 نفر با سرانه در نظر گرفته 30 میلیون ریال از دیگر برنامه های این دهه به شمار می رود.
    وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر آموزشگاه فرشبافی در شهرستان خدابنده افتتاح می شود که برای 25 نفر اشتغالزایی و سرانه آموزشی برای هر نفر نیز 12 میلیارد ریال لحاظ شده است.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: در قالب طرح 'مصداق الجنه' و با حضور مسئولان و خیران به 150 نفر سرکشی می شود.
    وی ابراز کرد: طی این دهه 200 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و 84 نفر به کربلا و عتبات عالیات اعزام و علاوه بر آن برای 50 نفر وام قرض الحسنه نیز پرداخت می شود.
    صفری، دهه فجر را فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردها، عملکرد و خدمات انجام شده دولت برای آحاد جامعه عنوان کرد و این مهم می تواند به امید آفرینی، نشاط، همبستگی در جامعه منتهی شود.
     گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی شعار سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
    انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت، انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، انقلاب اسلامی، منزلت زن،تحکیم بنیان خانواده و سبک زیندگی ایرانی اسلامی، انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، انقلابی گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی، انقلاب اسلامی، وحدت ملی،حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی، انقلاب اسلامی، الهام بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن و انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عناوین روزهای سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار