مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با دهه مبارک فجر؛

بیش از ۴۰ پروژه تأمین اجتماعی در ١٦ استان افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود

عصر ساختمان- همزمان با ایام دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ پروژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در ١٦استان کشور افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

بیش از ۴۰ پروژه تأمین اجتماعی در ١٦ استان افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، در این ایام شاهد افتتاح ساختمان جدید مدیریت درمان، شعب و مراکز درمانی خواهیم بود. همچنین راه‌اندازی بخش‌های جدید بیمارستانی مانند بخش زایمان، NICU و آنژیوگرافی از جمله طرح های این سازمان است.
    بر این اساس در استان آذربایجان شرقی کلنگ زنی درمانگاه عجب شیر، در استان اردبیل افتتاح ساختمان شعبه یک و مدیریت درمان تأمین اجتماعی این استان، در استان اصفهان راه اندازی مرکز آموزش و پژوهش فردوسی و در استان بوشهر در بخش بیمه‌ای افتتاح شعبه اقماری نخل‌تقی عسلویه و در بخش درمانی آغاز بکار MRI، بخش جدید NICU با ٦ تخت و بخش جدید اطفال با ٢٥ تخت بیمارستان تأمین اجتماعی سلمان فارسی از جمله این طرح‌هاست.
    همچنین، افتتاح ساختمان شعبه ٣٣ غرب تهران بزرگ، راه اندازی کامل اتاق‌های عمل چشم و ارولوژی و دستگاه دیجیتال رادیولوژی بیمارستان شهید لبافی‌نژاد، راه‌‌اندازی دستگاه شتاب‌دهنده بیمارستان شهید فیاض‌بخش و افتتاح بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر از دیگر طرح‌های سازمان تأمین اجتماعی در استان تهران خواهد بود.
    براساس این گزارش؛ دستگاه ماموگرافی در بیمارستان ١٧ شهریور مشهد در خراسان رضوی و  شعبه ٢ دزفول در استان خوزستان در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و ساختمان شعبه ٢ زنجان و طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان امید ابهر در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.
    همچنین در ایام دهه مبارک فجر امسال، در استان کرمان، بخش MRI و بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) افتتاح خواهد شد و در کرمانشاه ساختمان اداری شعبه ماهیدشت و در استان گلستان نیز بخش دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیاء گنبدکاووس افتتاح  می‌شود.
    افتتاح شعبه بندر کیاشهر در استان گیلان، کلنگ زنی اورژانس بیمارستان کوثر بروجرد واورژانس بیمارستان  نرگس دورود، راه اندازی زایشگاه،LDR وCSSD  بیمارستان خرم‌آباد  و افتتاح برنامه عملیاتی ارتقای هتلینگ بیمارستان خرم آباد در استان لرستان از دیگر پروژه‌های در دست افتتاح و کلنگ زنی سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.
    همچنین در استان مرکزی؛ استانداردسازی بلوک زایمان(به روش LDR) ،استانداردسازی واحد CSSD  و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام خمینی(ره) اراک افتتاح می‌شود. اورژانس و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید چمران ساوه و بخش‌های بستری بیمارستان تأمین اجتماعی شازند ودستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تأمین اجتماعی شازند در دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود.
    بر این اساس، در بخش درمان، استان همدان نیز بازسازی بخش اطفال و سالن ملاقات، سر در ورودی و مسجد بیمارستان غرضی ملایر از جمله طرح‌های مورد افتتاح سازمان تأمین اجتماعی در دهه مبارک فجرامسال خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی