مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌ برداری از ۸۳ پروژه راه و شهرسازی دهه فجر در گیلان

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بهره برداری از ۸۳ پروژه راه وشهرسازی استان با هزینه ای بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

بهره‌ برداری از ۸۳ پروژه راه و شهرسازی دهه فجر در گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان،  علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز(11 بهمن) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه فجر این اداره کل، دهه فجر را فرصتی برای ارائه خدمات دولت دانست و گفت: این ایام بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای دولت و خدمات نظام به مردم است.

     

    وی از افتتاح 83 پروژه راه و شهرسازی در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها در قالب احداث بیمارستان، ساختمان اداری، مسکن مهر، زیر سازی، روکش و آسفالت راه های روستایی، اصلی و فرعی و احداث پل های ارتباطی با  168 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

     

    خاوری با بیان اینکه یک هزار و 380 واحد مسکن مهر نیز همزمان با دهه فجر در سراسر استان افتتاح می شود تصریح کرد: این واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر افتتاح می شود.

     

    وی اذعان کرد: این واحدها در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهای تفاهمنامه سه جانبه، چهار جانبه، تعاونی و خودمالک، یک هزار و 380 واحد در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان، و فومن و با هزینه ای بالغ بر 932 میلیون و 400 هزار ریال در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

     

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: برای افتتاح این واحدها اعتباری بالغ بر 932400 میلیون ریال هزینه شده است.

     

    وی افزود: در سایت مسکن مهر رشت یک هزار و چهار واحد آماده بهره برداری است که در آن، امکانات روبنایی مانند مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری وجود دارد.                                                                  

    خاوری ادامه داد: احداث، زیرسازی و روکش 202 کیلومتر از راهه ای روستایی، احداث دو پل ارتباطی در شهرستان های رضوانشهر و فومن و روکش آسفالت راه اصلی و فرعی به طول 22 کیلومتر، بهره برداری از بیمارستان132 تختخوابی آستارا، بیمارستان 39 تختخوابی شهرستان رضوانشهر و ساختمان اداری استاندارد رودبار با هزینه ای بالغ بر 591500 میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که در دهه مبارکه فجر  امسال انجام می پذیرد.

    وی با بیان اینکه اجرای پروژه های راهسازی در مناطق مختلف به ویژه در نقاط محروم و روستاها از مهمترین رویکردهای دولت است اذعان کرد: با افتتاح پروژه های آسفالت راه روستایی 12 هزار خانوار بهره مند خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو