مدیران خودروعصر اعتبار

ارمغان دهه فجر;

واگذاری ۶۵ واحد مسکونی به مددجویان در ملایر

عصر ساختمان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در دهه فجر امسال ۶۵ واحد مسکن روستایی و شهری با اعتبار ۹ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد واگذار می شود.

واگذاری ۶۵ واحد مسکونی به مددجویان در ملایر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، علی کولیوند روز دوشنبه اظهار کرد: از این تعداد 15 واحد مسکن شهری و 50 واحد مسکن روستایی در مجموع با زیربنای چهار هزار و 350 مترمربع در دهه فجر بهره برداری می شود.
    وی به رشد 201 درصدی احداث و خرید 142 واحد مسکونی و 307 مورد تعمیرات مسکن شهری و روستایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای احداث، خرید و تعمیرات کلی و جزیی مسکن شهری و روستایی 11 میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه شده است.
    وی میزان مشارکت های مردمی به این نهاد در سال جاری را 24 میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: امسال در جشن عاطفه ها 2 میلیارد و 720 میلیون ریال با کمک خیران و مردم نیکوکار این شهرستان جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته رشدی 20 درصدی داشته است.
    کولیوند همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای 280 مددجوی زیر پوشش این نهاد را از دیگر خدمات برشمرد و افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امسال از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی 25 میلیارد و 240 میلیون ریال وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان واجد شرایط پرداخت شد.
    وی رشد 30 درصدی درآمدهای طرح اکرام ایتام در این نهاد را نمونه بارزی از نگاه مثبت خیران و عزم راسخ آنان در کمک به ایتام دانست و گفت: این رشد نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب است و خیران همواره آمادگی خود را برای کمک به ایتام و خانواده های زیر پوشش این نهاد اعلام کرده اند.
    مدیر کمیته امداد ملایر اظهار کرد: با کمک و همت خیران و حامیان ایتام، از ابتدای امسال تاکنون حدود 18 میلیارد و 500 میلیون ریال به ایتام و طرح محسنین کمک شده است.
    کولیوند افزود: در حال حاضر یک هزار و 615 یتیم و محسنین زیر پوشش این نهاد است و بیش از پنج هزارو 759 حامی از این ایتام حمایت می کنند و به طور میانگین هر یتیم دارای پنج حامی است.
    وی یادآور شد: امسال از سوی یک موسسه اوقافی خیریه در تهران بیش از چهار میلیارد ریال به حساب 144 دانشجو و 306 دانش آموز نیازمند زیر پوشش این نهاد واریز شد.
    کولیوند تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد را از دیگر گام های خیران و نیکوکاران این شهرستان عنوان کرد و گفت: هم اکنون یک هزار و 334 دختر در شرف ازدواج زیر پوشش این نهاد است که 75 نفر در نوبت تهیه جهیزیه هستند.
    وی بیان کرد: امسال با کمک خیران و نیکوکاران ملایری 224 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ سه میلیارد و 840 میلیون ریال به صورت بلاعوض به این نوعروسان پرداخت شد.
    وی همچنین پرداخت 35 میلیارد و 630 میلیون ریال مستمری به صورت ماهیانه به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان به عنوان دیگر اقدامات طی سال جاری اشاره کرد.
    در حال حاضر 11 هزار مددجو در قالب پنج هزار و 825 خانوار زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
    شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو