مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با دهه مبارک فجر;

۸۶ واحد مسکن محرومان در کردستان به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ایام دهه مبارک فجر ۸۶ واحد مسکن محرومان در استان افتتاح می شود.

۸۶ واحد مسکن محرومان در کردستان به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، قنبر موسی نژاد روز سه شنبه افزود: این واحدهای ویژه محرومان و نیازمندان استان با اعتباری افزون بر 17 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.
    وی اظهار کرد: همچنین افتتاح سه واحد مسکن نیازمندان با اعتبار 2 میلیارد و 750 میلیون ریال از محل زکات و تامین اجاره مسکن 500 مددجوی تحت حمایت این نهاد از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر است.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی مددجویان و نیازمندان، پرداخت جهیزیه به 222 نفر از دختران در شرف ازدواج، اعطای وام کارگشایی به 300 نفر از مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغال به 110 نفر از مددجویان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.
    وی همچنین به اعزام 500 نفر از مددجویان این نهاد به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات در این ایام اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، جشن انقلاب، برگزاری دوره آموزش خانواده و آموزش کارکنان از دیگر برنامه های کمیته امداد به مناسبت دهه مبارک فجر است.
    مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان کردستان در ادامه عنوان کرد: این کمیته با عضویت 11 دستگاه تشکیل شده و 31 برنامه ویژه توسط این اعضا به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول ایام دهه مبارک فجر اجرا می شود.
    وی افزود: علاوه بر برنامه های پیش بینی شده توسط کمیته امداد، برنامه های دیگری نیز توسط اعضا از جمله افتتاح واحدهای مسکونی روستایی و شهری، اجرای طرح های اشتغال، افتتاح درمانگاه ها و مراکز بهداشتی، برگزاری دوره های آموزشی، جشن های انقلاب، مسابقات ورزشی و قرآنی، خدمات درمانی رایگان، افتتاح مراکز مشاوره و دیدار با خانواده معظم شهداء پیش بینی شده است.
    موسی نژاد با بیان اینکه برای اجرای برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر 207 میلیارد و 460 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است گفت: 170 میلیارد ریال از این مبلغ در قالب تسهیلات و 37 میلیارد و 460 میلیون ریال نیز به صورت خدمات بلاعوض هزینه می شود.
    از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
    هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار