مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بیله‌سوار:

طرح هادی در ۲۳ روستای شهرستان بیله‌سوار اجرا شد

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ در طول دولت یازدهم در ۲۳ روستای شهرستان بیله‌سوار طرح هادی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال اجرا شده است.

طرح هادی در ۲۳ روستای شهرستان بیله‌سوار اجرا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، آرام حلیم صبح امروز در آئین افتتاح طرح هادی روستای گون‌پاپاق بخش مرکزی بیله‌سوار اظهار داشت: در سال 94 بیش از 8 میلیارد و 400 میلیون  ریال برای اجرای طرح هادی 8 روستای شهرستان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار قرار گرفته بود که این طرح به صورت نمونه افتتاح می‌شود.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار  افزود: در طول دولت یازدهم در 23 روستای شهرستان طرح هادی  با اعتبار 43 میلیارد ریال و برای 19 روستای شهرستان با اعتبار 4 میلیارد ریال شن‌ریزی صورت گرفته شده است.

    وی بیان کرد: 62 درصد اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار از سال 84 تا 94 که رقمی بالغ بر47 میلیارد ریال است، 27 میلیارد ریال در دولت یازدهم اختصاص و هزینه شده اس و در 65 درصد روستاهای شهرستان مقاوم سازی واحدهای مسکونی انجام شده است.

    حلیم با اشاره به افتتاح طرح هادی روستای گون‌پاپاق بخش مرکزی بیله‌سوار تصریح کرد: این طرح با حجم عملیات سنگفرش و فضای ویژه یک هزار و 263 مترمربع و دیوارکشی 96 متر با  اعتبار 990 میلیون ریال  افتتاح و به بهره‌برداری رسید تا این امر زمینه‌ساز رضایت هر چه بیشتر ساکنان این روستا شود.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار نیز در این آئین گفت: برای سال 95 تعداد 17 روستای شهرستان با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با احتساب پرداخت مطالبات در نظر گرفته شده و موافقت نامه با پیمانکار تنظیم شده است.

    احدی با بیان اینکه در حال حاضر با هماهنگی فرمانداری بیله‌سوار و با استفاده از ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان، شن‌ریزی 13 روستای شهرستان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است، اظهار کرد: تعداد خانه‌های عالم در حال استفاده در 9 روستای شهرستان با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده و 3 خانه عالم نیز در حال اتمام است.

    وی افزود: در حوزه روستایی 7 هزار و 205 جلد اسناد صادره و در حوزه شهری 770 جلد اسناد صادر شده است و از بدو تاسیس بنیاد مسکن در شهرستان تاکنون 4 هزار و 744 واحد از محل احداث تسهیلات بهسازی عقد قرارداد کرده‌اند که تاکنون 4 هزار و 340 واحد با مبلغ 580 میلیارد ریال  پایان کار دریافت کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار