مدیران خودروعصر اعتبار

۱۲۲ واحد مسکونی مهدیشهر با حضور رئیس بنیاد مسکن واگذار و آغاز می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: ۱۲۲ واحد مسکونی در این شهرستان با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از ایام دهه فجر واگذار یا کار ساخت آن آغاز می‌شود.

۱۲۲ واحد مسکونی مهدیشهر با حضور رئیس بنیاد مسکن واگذار و آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حسن ارگی افزود: 87 واحد مسکونی با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای واگذاری پس از دهه فجر انقلاب برنامه ریزی شده است تا با برنامه های دهه فجر تداخل نداشته باشد.
    وی خاطرنشان کرد: طرح 64 واحدی شهمیرزاد به مساحت پنج هزار و 949 متر مربع با زیر بنای پنج هزار و 651 متر مربع افتتاح می شود، این مجتمع 64 واحدی با چهار بلوک چهار طبقه ای با زیربنای هر واحد 80 تا 85 متر مربع با همکاری انجمن خیران مسکن‌ساز و بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد.
    فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: مجتمع 23 واحدی منطقه زیارت مهدیشهر با مساحت 2 هزار و 426 متر مربع و زیر بنای 957 متر مربع نیز به بهره برداری می رسد که این مجتمع با تعداد 2 بلوک در ساختمان های سه طبقه ای ساخته شده است و زیر بنای هر واحد 70 تا 85 متر مربع است.
    ارگی با اشاره به آغاز طرح های ساخت مسکن در مهدیشهر، گفت: ساخت مجتمع 35 واحدی شهمیرزاد در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع نیز با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آغاز می شود.
    وی با اشاره به 41 طرح آماده بهره برداری در شهرستان مهدیشهر همزمان با دهه فجر 95 افزود : برای اجرای این تعداد طرح 185 هزار و 233 میلیون ریال سرمایه گذاری و هزینه شده است که 13 طرح مربوط توزیع نیروی برق با اعتبار 9 هزار و 658 میلیون ریال، هفت طرح در بخش آب و فاضلاب شهری با 2 هزار و 750 میلیون ریال، چهار طرح مربوط به جهاد کشاورزی با 9 هزار و 324 میلیون ریال، به ترتیب بیشترین طرح های مورد بهره برداری این ایام در مهدیشهر است.
    وی، به افتتاح 2 طرح و آغاز عملیات اجرایی طرح ها در آئینی در روز چهاردهم بهمن 95 اشاره و اضافه کرد : این طرح ها با حضور استاندار سمنان و مسوولان به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
    فرماندار مهدیشهر افزود: مخزن هزار مترمکعبی بتنی درجزین و خط انتقال از طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر در این شهرستان است که سه هزار و 800 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
    شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو