مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران:

تسریع امور شهر با مدیریت یکپارچه شهری

عصر ساختمان- معاون شهردار تهران گفت: با مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از عملکردهای شهر با سرعت بیشتر ، هزینه کمتر و بدون موازی‌کاری‌ها قابل انجام است.

تسریع امور شهر با مدیریت یکپارچه شهری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، ناصر امانی در جلسه تقدیر از مسوولان سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی که در حادثه پلاسکو به کمک شهرداری تهران آمدند، تشکر می‌کنم که باعث شدند این حادثه به بهترین شکل ممکن همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، مدیریت شود.

    وی درخصوص برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 و اقدامات شهرداری تهران ادامه داد: خوشحالیم که در کنار دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری با همدلی و تعامل این کار ملی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و دو چندان خشنودیم که از عملکرد شهرداری تهران در این عرصه رضایت کامل وجود دارد. این موضوع نشان از این است که با مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از عملکردهای شهر با سرعت بیشتر و هزینه کمتر و بدون موازی‌کاری‌ها قابل انجام است که سرشماری نفوس و مسکن نشانی از موفقیت همراه با همکاری شهرداری تهران و دولت بوده است.

    معاون شهردار تهران در بخش دیگری با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: امیدواریم از حادثه پلاسکو و همکاری میان دستگاه‌ها و همچنین سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 درس بگیریم و با کمک مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری بتوانیم نواقصی که در شهر وجود دارد را مرتفع کنیم.

    امانی به فعالیت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران و مناطق 22 گانه در موضوع سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و ضمن تقدیر از فعالیت از مجموعه شهرداری در این کار ملی گفت: باید از همه عزیزانی که زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرداری تهران را در موضوع سرشماری نفوس و مسکن فراهم کردند، تقدیر کنم. امیدواریم در سال آینده نیز در نخستین همکاری میان شهرداری تهران و دولت، بتوانیم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را نیز با همین همدلی و همکاری ایجاد شده به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار