مدیران خودروعصر اعتبار

تسهیلات متمم مسکن مهر به خراسان شمالی ابلاغ شد

عصر ساختمان- سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن مهر از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است گفت: این تسهیلات متمم به استان ابلاغ شده است.

تسهیلات متمم مسکن مهر به خراسان شمالی ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، علی اصغر بدیعی مقدم یکشنبه  اظهار کرد: این تسهیلات متمم برای کمک به تکمیل پروژه های مسکن مهر پرداخت می شود.
    وی افزود: در بخش هایی از اجرای طرح مسکن مهر با کمبود نقدینگی روبه رو هستیم که امید می رود از این فرصت استفاده شده و به اجرای طرح ها سرعت داده شود.
    سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: برخی از متقاضیان مسکن مهر در تامین آورده با مشکل روبه رو شده اند که تلاش داریم این کسری آورده متقاضیان از محل متمم تسهیلات جبران شود.
    به گفته وی اکنون بسیاری از واحد مسکونی در مسکن مهر در مرحله کامل شدن هستند و این واحدها به نسبت های مختلف از این تسهیلات استفاده می کنند.

    *رکود در ساخت و ساز
    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه این تسهیلات سبب فعال شدن ساخت و ساز در مسکن مهر می شود گفت: یکی از علت های کندی پیشرفت پروژه های مسکن مهر استان، نبود اعتبار و پرداخت نشدن سهم آورده متقاضیان است از این رو از متقاضیان درخواست می شود هر چه زودتر آورده مالی خود را تکمیل کنند.
    مجید محمدی افزود: ساخت و ساز از سال های گذشته راکد شده و رونق چندانی ندارد، البته این رکود نسبی است و ساخت و ساز هر چند کم، اما انجام می شود.
    وی علت رکود را شرایط اقتصادی عنوان کرد و افزود: شرایط اقتصادی، همه اقتصاد جامعه را شامل شده اما، صنعت ساخت و ساز که با 200 شغل در ارتباط است بیشتر تاثیر گرفته است.
    مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی نیز در این باره گفت: در اجرای سیاست های دولت مبنی بر تسریع در روند تکمیل پروژه های ناتمام و فروش اقساطی نشده مسکن مهر، سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش پیدا کرد که براین اساس پروژه های مسکن مهر می توانند بارعایت شرایطی، از تسهیلات مزبور استفاده کنند.
    مجید اسدی فر تصریح کرد: چنانچه پروژه‌ای 50 درصد رشد داشته و فعال و دارای متقاضی مؤثر باشد باید نسبت به تشکیل پرونده نزد شعبه اقدام کند تا پس از ارسال قرارداد به دفتر اسناد رسمی و حصول حداقل پیشرفت فیزیکی60 درصد پروژه، سهم‌الشرکه متعلقه به تناسب پیشرفت فیزیکی پرداخت شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار