مدیران خودروعصر اعتبار

مقاوم سازی ۵۰۰واحد مسکونی روستایی و شهری در ابرکوه

عصر ساختمان- مقام سازی ۵۰۰واحد مسکونی روستایی و شهری ابرکوه و ساخت ۶۰واحد مسکونی در شهر مرودشت و روستای فراغه این شهرستان تنها گوشه ای از اقدامات بنیاد مسکن طی سه سال و اندی از عمر دولت یازدهم در استان یزد می باشد .

مقاوم سازی ۵۰۰واحد مسکونی روستایی و شهری در ابرکوه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، این بخشی از سخنان مدیر بنیاد مسکن ابرکوه در گفت و گوی روز شنبه  پیرامون سیاستهای محروم زدایی دولت یازدهم در گوشه گوشه ایران اسلامی از جمله شهرها و روستاهای استان یزد است .
    حمیدرضا چاکرالحسینی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر به از ساخت 60واحد مسکونی در شهرمهردشت و روستای فراغه خبر داد و اظهار داشت : این اقدام که در راستای خانه دار شدن جوانان انجام گرفته در مجموع با هشت هزارمترمربع زیربنا ساخته شده است.
    وی افزود: طی مدت یاد شده در مجموع 55میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن به بیش از 350 نفر روستایی وشهری این شهرستان پرداخت شده است.
    وی بابیان اینکه نظارت بر ساخت 500واحد مسکونی روستایی وشهری جهت مقاوم سازی انجام شده است افزود: برای بازسازی ، تعمیر مسکن روستایی وشهری دراین مدت 12میلیارد ریال تسهیلات به 160نفر درسطح شهرها وروستاهای این شهرستان پرداخت گردیده است.
    چاکرالحسینی تصریح کرد:برای خانه دارشدن مردم بویژه جوانان 20 هکتار زمین برای جوانان فاقد مسکن در روستاهای این شهرستان تملک و بیش از 300 قطعه زمین تفکیک شده است.
    وی همچنین خاطرنشان کرد: درهمین راستا 150قطعه زمین درشهر مهردشت و روستاهای این شهرستان برای ساخت مسکن به متقاضیان واگذارشده است.
    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه به900فقره استعلامات صدور پروانه روستایی پاسخ داده شده است ادامه داد: در سه سال گذشته 2هزارجلد اسناد مالکیت اماکن روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ابرکوه اخذ و به متقاضیان تحویل شده است.
    وی به مطالعه و تهیه طرح هادی روستایی اشاره وخاطرنشان کرد: برای سه روستا طرح هادی تهیه و سه روستا نیز طرح هادی آن بازنگری شده است .
    این مسئول خاطرنشان کرد: با هدف توسعه روستاها و خدمت رسانی و رفاه بهتر مردم و پایداری بیشتر جمعیتی در روستاها ، طرح هادی و فعالیتهای عمرانی در سطح روستاها اجرا شده است.
    وی اضافه کرد: این طرح شامل 14هزارمتر سنگ جدول ،80هزارمترمربع زیر سازی معابر، 68هزار مترمربع آسفالت معابر و چهارهزارمترمربع پیاده رو سازی ،محوطه سازی و مرمت در بافت سنتی روستای شهرسب و روستای رئیس آباد است.
    وی همچنین گفت: دراین مدت نیز دراجرای ساماندهی اراضی واگذاری از محل درآمد زمین ، مقدار 900 متر سنگ جدول ، 500 متر مربع محوطه سازی و 10 هزار متر مربع تسطیح معابر روستای بداف ،320 متر سنگ جدول در روستای اسفندآباد ، 200 متر سنگ جدول ، 400 مترمربع پیاده رو سازی در روستای فراغه ،150 متر سنگ جدول روستای صفی آباد ،600 متر سنگ جدول درروستای ده عرب هزینه شده است .
    تخصیص بیش از 450 تن قیر رایگان جهت اجرای قسمتی ازمعابر آسفالت مسکن مهر شهر ابرکوه در سال جاری و همچنین پیگیری تخصیص سهمیه مجدد جهت اتمام آسفالت سایت مسکن مهر ابرکوه از دیگر اقدامات می باشد.
    اتمام اجرای سنگ جدول زیر سازی و آسفالت کل معابر سایت مسکن مهر مهردشت با تخصیص 2 میلیاردریال یارانه نقدی و همچنین تخصیص 100 تن قیر رایگان از دیگر اقدامات در این مدت بوده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار