مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

۸۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی اردبیل سند مالکیت دریافت کردند

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری خوب اداره ثبت اسناد و املاک استان، بیش از ۸۵ درصد واحدهای مسکونی روستاها و شهرهای زیر۲۵ هزار نفر جمعیت استان اردبیل اسناد مالکیت دریافت کرده‌اند.

۸۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی اردبیل سند مالکیت دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی صبح امروز در جلسه تشریح عمکرد بنیاد و پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: با همکاری خوب اداره ثبت اسناد و املاک استان، بیش از 85 درصد واحدهای مسکونی روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت که بیش از 98 هزار جلد سند بوده، اسناد مالکیت صادر شده است و در همین راستا، بیشتر سالها استان اردبیل موفق به کسب رتبه برتر کشوری از اول تا سوم شده است.

    وی با تاکید بر آثار سنددار شدن واحدهای مسکونی و تحدید حدود اعیانی واحدها، مبنی بر جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه افراد و جذب روستائیان به ادامه فعالیت در زادگاه خود گفت: واحدهایی که تاکنون موفق به اخذ سند نشده‌اند در روستاهای خالی از سکنه و یا کمتر از 20 خانوار و گاهی به دلیل عدم استقبال مردمی بوده است که با این وجود بیشتر از سهیمه اختصاصی استان در سالهای متمادی سند صادر شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به ارائه تسهیلات با واحدهای مسکن مهر در استان بیان کرد: 5 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت از تسهیلات احداث مسکن برخوردار شده‌اند تا این امر زمینه‌ساز تکمیل و تحویل آنها شود.

    سبحانی تصریح کرد: در بحث قائم مقامی از اداره کل راه و شهرسازی برای مسکن مهر شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت نیز علاوه بر آماده‌سازی، اجرای جدول و آسفالت معابر در این مجتمعها و شهرکها ، بالغ بر5 هزار واحد مسکونی از تسهیلات ارائه شده برخوردار و نسبت به احداث آنها اقدام لازم صورت گرفته است.

    وی با اشاره به احیاء و تقویت حساب 100 حضرت امام راحل افزود: شالوده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همین حساب 100 بسته و پی‌ریزی شده است، بنابراین حمایت و مشارکت مردمی در این امر موجب می‌شود افراد نیازمند جامعه هرچه زودترصاحب خانه شوند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز استان اظهار کرد: در همین راستا و با کمک خیرین مسکن‌ساز در سال 95 اقدام به احداث 24 واحد مسکن مناسب در شهر اردبیل و 12 واحد در روستای آراللوی کوچک شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو