مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار کرمان:

تصور اعضای شورای شهر کرمان از تخریب «خانه شهر»، اشتباه بوده است!

عصر ساختمان- شهردار کرمان با اشاره به طرح مصوب درباره خانه شهر گفت: سردرِ ساختمان در محل سالن خانه‌شهر دیده شده و قرار بوده دو، سه دهنه از این سالن تخریب شود تا ساختمان استانداری تکمیل شود.

تصور اعضای شورای شهر کرمان از تخریب «خانه شهر»، اشتباه بوده است!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی بابایی ابراز عقیده کرد: اعضای شورای شهر تصور کردند کل ساختمان قرار است خراب شود؛ به همین دلیل برخی اعضای شورا مخالفت کردند.

    وی با اشاره به احداث سالن همایش‌ها به‌جای خانه‌شهر با یک‌هزار و 500 صندلی خاطرنشان کرد: استانداری در نامه‌ای اعلام آمادگی کرده در صورت اقدامات لازم شهرداری و شورا ظرف 20 روز آینده، چهار میلیارد تومان به احداث سالن همایش‌ها اختصاص دهد.

    بابایی با بیان اینکه  به عنوان شهردار کرمان در این خصوص تحت فشار نبوده‌، اظهار کرد: احتمالا در نشست عمومی یکشنبه‌ این هفته در شورای شهر، برای خانه ‌شهر تصمیمی گرفته خواهد شد.

    شهردار کرمان که در حاشیه‌ بازدید از روند اجرای پروژه‌ زیرگذر میدان آزادی و بررسی بازگشایی محور بلوار جمهوری اسلامی به میدان آزادی و خیابان شهید بهشتی، سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: امروز در حال بررسی هستیم تا مسیر بلوار جمهوری‌اسلامی به میدان آزادی و خیابان شهید بهشتی بازگشایی و بخشی از مشکل ترافیکی این محدوده حل شود.

    وی با بیان اینکه طبق هماهنگی با پیمانکار، مسیر خیابان بهمنیار نیز تا ایام نوروز آزاد خواهد شد، گفت: در تلاش هستیم با آزادسازی مسیر خیابان بهمنیار به میدان آزادی، علاوه بر حل بخشی از مشکل ترافیکی محدوده‌ میدان آزادی، بخشی از مشکلات کسبه‌ این محدوده نیز تا ایام نوروز برطرف شود.

    شهردار کرمان از بازگشایی مسیر خیابان شهیدنامجو (اقبال) و وصل آن به کوچه‌ شماره 4 بهمنیار و 20 متری نادر خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال مسیرهای دسترسی به میدان آزادی بازگشایی و این محدوده به حالت قبل برگردد ضمن آنکه در مجموع دور میدان آزادی و مسیرهای دسترسی به این میدان تا پایان سال بازگشایی خواهد شد و ترافیک این محدوده به حالت قبل برمی‌گردد.

    وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی انجام شده، پروژه‌ زیرگذر میدان آزادی تا اواخر خردادماه سال آینده به پایان خواهد رسید، گفت: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های بزرگ همواره با مشکلاتی همراه است، این پروژه حداکثر تا شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

    شهردار کرمان در عین حال با بیان اینکه زیرگذر میدان آزادی باید براساس روزشماری که در محل پروژه نصب شده است، اجرا شود، گفت: تأکید ما و مدیریت استان بر این است که این پروژه زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد ضمن آنکه تاکنون، حدود 70 درصد از پروژه‌ زیرگذر میدان آزادی ساخته شده و ساخت مابقی آن نیز با سرعت در حال انجام است

    بابایی هم‌چنین با اشاره به بالا آمدن آب‌های سطحی در این پروژه، خاطرنشان کرد: آب‌های سطحی و انتقال این آب‌ها به خارج از پروژه، زمان را از ما گرفته و موجب کُندی روند کار شده است.

    وی از تملک برخی املاک مسیری خیابان استقلال خبر داد و گفت: تملک املاک مسیری خیابان بهمنیار نیز در حال انجام است.

    شهردار کرمان در ادامه در تشریح پروژه‌ زیرگذر میدان آزادی، با بیان اینکه در این پروژه یک زیرگذر به طول 750 متر در چهار لاین از خیابان بهمنیار به استقلال اجرا می‌شود، تصریح کرد: یک رمپ زیرگذر، بلوار جمهوری‌اسلامی را به خیابان استقلال وصل می‌کند.

    بابایی افزود: در طراحی پروژه‌ی میدان آزادی تلاش شده ضمن باقی ماندن هویت میدان به همان شکل که مردم خاطره دارند، بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این میدان برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار