مدیران خودروعصر اعتبار

چند طرح عمرانی درنوشهر وچالوس به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- بهره برداری از چند طرح عمرانی همزمان با مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان های نوشهر و چالوس آغاز شد.

چند طرح عمرانی درنوشهر وچالوس به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت راه روستاهای هنیسک به نیچکوه ، کنیج بخش کجور، مجتمع آبرسانی خاچک بخش کجور ، افتتاح 2 واحد مسکونی مددجویی در چالوس و آغاز عملیات اجرایی حفر چاه آب شرب شهر کجور نوشهر بوده است.
    سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از این طرح ها به ایرنا گفت: طرح بهسازی وآسفالت راه روستایی هنیسک به نیچکوه در بخش کجور نوشهر به طول 5/5 کیلومتر و با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون از محل اعتبارات استانی اجرا شد.
    مجتبی شهسواری، در خصوص آسفالت راه روستای کینج بخش کجور نیز اظهار داشت: برای آسفالت 330 متری به عرض هفت متر ورودی این روستا، یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است که اعتبار روکش آسفالت از محل طرح هادی و زیرسازی آن از محل مشارکت مردمی پرداخت شده است.
    مدیر امورآب و فاضلاب روستایی نوشهر نیز در حاشیه بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای خاچک بخش کجور اظهار داشت: مخزن آب روستای خاچک بخش کجور با ظرفیت 300 هزار لیتر و با اعتبار 2میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.
    خلیل اسماعیلی ادامه داد: با اجرای این طرح آب شرب 250 خانوار روستای خاچک تامین شد.
    مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر و چالوس در حاشیه آئین کلنگ زنی حفر چاه آب شرب شهر کجور شهرستان نوشهر اظهار داشت: در این طرح برای افزایش تامین آب شرب شهر لوله گذاری آب به طول 700 متر و به قطر 160 میلی متر به همراه حفر چاه و تجهیز با پیش بینی 15 لیتر در ثانیه در نظر گرفته شده است.
    سید شکرالله موسوی گفت: برآورد می شود که پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه اجرای این طرح باشد که اعتبار آن از محل استانی تامین خواهد شد.
    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس نیز در آئین بهره برداری از 2 باب مسکن مددجویی کمیته امداد افزود: خانه 65 متری در پالوجده چالوس با اعتبار 650 میلیون ریال و با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی ساخته شد.
    علی اصغر ابراهیمی تصریح کرد: یک خانه مسکونی 60 متری نیز در روستای زوات شرق از محل زکات و حمایتهای شرکت عمران مسکن شمال(تله کابین) با اعتبار 850 میلیون ریال احداث شد.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت واحد مسکن برای مددجویان با مشارکت مددجویان و با همکاری کمیته امداد و خیرین درحال ساخت است.
    وی گفت: امسال 82 واحد مسکن مددجویان شهرستان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال تعمیر و بازسازی شد.
    یزدانقلی خزایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس اظهار داشت: کانال انتقال آب کشاورزی روستای زوات شرق به طول 140متر و با اعتبار 350 میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو