مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش سهمیه قیر عمران روستایی کشور به سه میلیون تن

عصر ساختمان- معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سهمیه قیر برای عمران روستاها در برنامه ششم توسعه به سه میلیون تن افزایش می‌یابد که نقشی مهم در اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها دارد.

افزایش سهمیه قیر عمران روستایی کشور به سه میلیون تن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد رضا شاملو درنشست با مسئولان شهرستان دیلم افزود: درسال جاری 400 هزار تن قیر برای توسعه و تکمیل طرح‌های هادی نیمه تمام در کشور اختصاص یافته است.
    وی با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار تن قیر به روستاهای کشور اختصاص یافت گفت: سهمیه استان بوشهر از سه هزار تن با افزایش پنج برابری به 16 هزار تن درسال جاری رسید که این افزایش به سبب جذب نشدن سهیمه در برخی از روستاهای دیگر استانها بوده است.
    شاملو اظهارکرد: در تعیین سهمیه قیر روستاهای کشور شاخص جمعیت و توسعه آن مناطق مورد توجه قرار می گیرد.
    وی افزود: در یک سال اخیر یکهزار و 700 کیلومتر از شبکه معابر روستایی کشور آسفالت شده است.
    معاون عمران بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روستاهای کشور از قابلیت و جاذبه های خوبی در زمینه گردشگری برخوردار هستند که توجه به این ظرفیت ها در اولویت این بنیاد قرار گرفته است.
    شاملو افزود: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری نقشی مهم در شکوفایی اقتصاد و معیشت روستاها دارد که دراین ارتباط پرداخت تسهیلات در این عرصه مد نظر است.
    وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در استان بوشهر، گفت: با توجه به موقعیت آب و هوایی، سواحل خلیج فارس، قدمت تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در روستاهای این استان، امکان استفاده از این ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌های گردشگری وجود دارد.
    شاملو اضافه کرد: باتوجه به اینکه شهرستان دیلم با توجه به موقعیت و جاذبه های گردشگری در طول سال بویژه در نوروز، گردشگران بسیاری را پذیرا می شود، باید زیرساخت‌های گردشگری آن افزایش یابد.
    معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور بر بهره گیری از معماری ایرانی که با آن فاصله گرفته ایم تاکید کرد و افزود: در معماری مسکن روستاها باید کار شود.
    شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو