مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:

۲۵۰۰ سند مالکیت به روستائیان استان سمنان اعطا شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از صدور دو هزار و ۵۰۰ جلد سند مالکیت برای منازل روستایی استان و اعطای آن طی دهه فجر خبر داد و گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارای سند مالکیت شدند.

۲۵۰۰ سند مالکیت به روستائیان استان سمنان اعطا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، مجید ملکی  ازصدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی در روستاهای با جمعیت بالای 20خانوار و همچنین شهرهایی با جمعیت کمتر از 25هزار نفر جمعیت خبر دارد و ابراز داشت: طی دهه فجر سال جاری بالغ بر دو هزار و 500جلد سند مالکیت روستایی و شهرهایی با جمعیت کمتر از 25هزار نفر را به متقاضیان جامعه هدف استان اهدا شد.

    وی افزود: تهیه طرح هادی روستاهای با جمعیت بالای 20خانوار یکی از دستاوردهای خوب بنیاد مسکن استان سمنان است که در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور شناخته شده ایم و در حال حاضربرای همه روستاهای استان شناسنامه یا طرح هادی روستایی  اجرا شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به مصوبه هیئت دولت در مناطق زلزله زده بخش کالپوش میامی نیز ابراز داشت: با حمایت‌های استاندار و نماینده مردم شاهرود و میامی مصوبه هیئت دولت مبنی بر احداث یک هزار واحد مسکونی با تسهیلات 20میلیون تومانی و به صورت قرض الحسنه و 500فقره تعمیرات مسکن های روستایی به عنوان مصوبه از هیئت دولت اخذ شد که با مساعد شدن شرایط جوی و با تشکیل پرونده ای که بنیاد مسکن در بخش کالپوش انجام داده است آمادگی لازم برای نوسازی و احداث واحدهای در معرض تخریب را خواهیم داشت.

    ملکی در ادامه تصریح کرد: یکی از افتخارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای بهسازی معابر روستایی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 76درصد در روستاهای استان است که خوشبختانه از میانگین کشوری پیش هستیم و عملکرد بسیار مناسبی در خصوص بهسازی و اصلاح معابر روستاها را شاهدیم.

    وی افزود: اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در همه روستاها و شهرهای کمتر از 25هزار نفر جمعیت یکی از اقداماتی بود که طی دهه فجر به سرانجام رسید که این تسهیلات در دو بخش 18و 20میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط با کارمزد پنج درصد پرداخت شده و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه بود.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان به سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روز یکشنبه 24بهمن به استان نیز اشاره کرد و با بیان جزئیات سفر ابراز داشت: پروژه کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مسکن و افتتاح و بهره برداری واحدهای مسکونی ساخته شده در سطح استان را شاهد خواهیم بود که بر همین اساس در گرمسار یک پروژه کلنگ زنی و پروژه 52واحدی انجمن خیران مسکن ساز مورد بازدید قرار خواهد گرفت و پروژه 20واحدی گرمسار هم با منابع داخلی بنیاد مسکن احداث خواهد شد که در نهایت تا انتهای اجرای کار بر اساس هزینه هایی که صورت می گیرد پرداخت ها را انجام می دهیم.

    ملکی ادامه داد: 64واحد پروژه مسکن خیران مهدیشهر افتتاح و به اقشار آسیب پذیر جامعه واگذار و همچنین پروژه 23واحدی انجمن خیر ساز نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه برنامه افتتاح همزمان پروژه های بهسازی و اصلاح معابر با قیر رایگان به صورت نمادین در روستای مغان شاهرود صورت می گیرد، افزود: در این سفر عملیات اجرایی 108واحد مسکن شهری را در شاهرود آغاز و 224واحد انجمن خیران مسکن ساز هم به بهره برداری خواهد رسید.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: بزرگترین گردهمایی سراسری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان یک اجتماع بزرگ با محوریت معرفی فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین آیین نکوداشت و تجلیل از خیران مسکن ساز شاهرود برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار