مدیران خودروعصر اعتبار

اولین گام اجرایی جهت حرکت به سمت ایجاد شهر فرودگاهی هوشمند

عصر ساختمان- با اجرای پروژه راه اندازی شبکه کنترل و دیسپچ شبکه توزیع برق شهر فرودگاهی ، گامی مهم و موثر در راستای سند چشم انداز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برخواهیم داشت و حرکت برزگی به سمت هوشمندسازی تجهیزات و زیرساخت های استراتژیک شهر فرودگاهی انجام خواهیم داد.

اولین گام اجرایی جهت حرکت به سمت ایجاد شهر فرودگاهی هوشمند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، مجید داودی مدیر کل تامین و تجهیز فرودگاهی در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ توزیع برق استان البرز که به عنوان الگوی موفق اجرای این پروژه در سطح کشور شناخته شده است ، با اعلام موارد فوق افزود : با توجه به پتانسیل بالای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میتوان بر اساس برنامه ای منظم و مدون و به همت متخصصین شاغل در حوزه برق فرودگاه ، فرودگاه امام خمینی (ره) را بعنوان الگوی مناسب و توانمند در حوزه هوشمند سازی و بروز رسانی شبکه زیربنایی و اساسی برق در سطح کشور و خاورمیانه معرفی کرد.

    مدیر کل تامین و تجهیز فرودگاهی در تشریح اهمیت اجرای پروژه فوق افزود : اجرای این پروژه از مهمترین برنامه های تعریف شذه در حوزه پدافند غیر عامل در بخش فنی و مهندسی و نگهداری زیرساختهای فرودگاهی می باشد که با اجرای آن سطح ایمنی و امنیت در این حوزه به سطح قابل قبولی ارتقاء پیدا می کند.

    داودی خاطر نشان ساخت که با توجه به نظر مساعد مدیر عامل و اعضاء محترم هیئت مدیره ، پروژه مذکور در سطح شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد.

    مدیریت مصرف برق ، کاهش زمان های مانور بی برقی ، کم شدن زمان خاموشی ، بالابردن قابلیت اطمینان شبکه برق و ... از مهمترین مزایای استقرار سیستم مذکور خواهد بود.

    مجید داودی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات جهادی کارشناسان حوزه برق فرودگاه خاطرنشان کرد که در حال حاضر وضعیت شبکه برق شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در رتبه خوبی قرار دارد و با توجه به استقرار سیستم مدیریت نت ( نگهداری و تعمیرات ) پیشگیرانه در آن توسط کارشناسان شاغل در این حوزه از پتانسیل لازم جهت اجرای پروژه استقرار سیستم مانیتورینگ و دیسپچینگ شبکه توزیع برق برخوردار است.

    لازم به توضیح است که اجرای این طرح که حدود 14 ماه به طول می انجامد در فضای 13800 هکتاری شهر فرودگاهی و حدود 80 پست برق 20 کیلو ولت ، گامی مهم و اساسی در راستای تغییر و بروز رسانی مدیریت مصرف شبکه برق فرودگاهی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار