مدیران خودروعصر اعتبار

اواسط اسفند اتفاق می‌افتد؛

بیمارستان شهید رهنمون یزد با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که رفع مشکل پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون با تعامل بیشتر مسئولان علوم پزشکی و شورای شهر برطرف می شود، از افتتاح این بیمارستان در ۱۸ اسفند با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و وزیر بهداشت خبر داد.

بیمارستان شهید رهنمون یزد با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین«عباس زارع» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضای شورای شهر و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد، در مورد ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنون یزد اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده ساختمان جدید این بیمارستان 18 اسفند ماه با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیگر شخصیت‌های لشکری افتتاح می‌شود.

    وی با اشاره به ضرورت همراهی بیشتر مسئولان علوم پزشکی یزد با مدیریت شهری در بحث ورودی و پارکینگ بیمارستان شهید رهمنون افزود: همانطور که احداث بیمارستان برای رفاه حال مردم دارای اهمیت است، بحث کنترل و مدیریت ترافیک شهری در نقاط مختلف به ویژه در هسته مرکزی شهر که در مجاورت بیمارستان هم واقع شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

    زارع با بیان این که بیمارستان شهید رهمنون 280 تخت بیمارستانی دارد و اگر در زمان ملاقات به ازای هر تخت دو ماشین وارد خیابان فرخی شوند،‌ گره ترافیکی شدیدی ایجاد می‌شود، ادامه داد: مسئولان علوم پزشکی می‌توانند با عقب‌نشینی حریم بیمارستان شهرداری را در ساماندهی مشکلات ترافیکی این نقطه شهر یاری کنند.

    ریس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، خاطرنشان کرد: ساماندهی مناطق مختلف شهری برای استقابل از مسافران نوروزی در دستور کار جدی شهرداری یزد قرار گیرد.

    وی گفت: بحث نظافت سرویس‌های بهداشتی درون‌شهری، پارکینگ‌های محلی به ویژه واقع در بافت تاریخی، و کنترل قیمت اجناس از جمله ضرورت‌های اجرایی در راستای استقبال از مسافران نوروزی است. 

    زارع با بیان این که متأسفانه در برخی از صنوف قیمت اجناس در ایام عید از قیمت واقعی فاصله می‌گیرند،‌ افزود: بازرسی جدی و مستمر در مورد کیفیت و قیمت اجناس ارائه شده از دیگر مواردی است که باید بیش از پیش در دستور کار مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرد.

    رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های جذب گردشگران خارجی و داخلی به استان تصریح کرد: مسافرانی که به دلیل سابقه و خوشنامی مردم و شهر یزد به استان دارالعباده سفر می‌کنند نباید درگیر مشکلات فرهنگی و خدماتی شوند.

    وی در ادامه با اشاره به ضرورت تشدید کنترل و نظارت تردد و پارک خودروها در بافت سنتی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته مسافران زیادی از پارک خودروها در میدان خان که یکی از میدان‌های قدیمی و تاریخی یزد است،‌ گلایه داشتند که امسال این موضوع باید به شیوه‌ای درست مدیریت شود.

    این مقام مسئول در پایان با بیان این که متأسفانه در ایام نوروز برخی از افراد ساکن در بافت تاریخی به صورت غیرقانون منازل خود را به مسافران اجاره می‌دهند، گفت: این موضوع از دیگر دغدغه‌های مدیریت و ساماندهی مسافران نوروز در نقاط مختلف شهر است که متأسفانه بدون هیچ خدمات رفاهی و امنیتی انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار