مدیران خودروعصر اعتبار

ایتالیایی‌ها آماده مرمت رایگان مسعودیه

عصر ساختمان- مدیر یک شرکت ایتالیایی گفت: اگر پروژه احیای کاروانسراهای گرمسار- اصفهان کلید بخورد، شرکت «ال،‌‌ای،‌جنسیس» ایتالیا آماده مرمت مسعودیه به‌صورت رایگان است.

ایتالیایی‌ها آماده مرمت رایگان مسعودیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از همشهری آنلاین، آنطور که صندوق احیا و بهره‌برداری آثار تاریخی و فرهنگی اعلام کرد، مدیرعامل شرکت ایتالیایی ال،‌‌ای،‌جنسیس خاطرنشان کرد: این شرکت قصد دارد تعدادی از کاروانسراهای گرمسار تا اصفهان را احیا و بهره‌برداری کند.

    آلن آسکرلی افزود: شرکت ال،‌‌ای، جنسیس همچنین قصد دارد بناهای تاریخی اطراف این کاروانسراها را انتخاب کرده و در آن شهرک‌های گردشگری ایجاد کند تا فرهنگ مردم منطقه از طریق بناها و کاروانسراهای تاریخی به نمایش گذاشته شود. وی با اشاره به اهمیت تاریخی مسیر اصفهان تا گرمسار تصریح کرد: این مسیر 600کیلومتری 25 هزار کیلومترمربع وسعت دارد و می‌تواند مقصد ارزشمندی برای گردشگران شود. این فعال اقتصادی با اشاره به سوابق شرکت‌های ایتالیایی که در قالب یک مجموعه در حوزه‌های مهندسی، سرمایه‌گذاری و گردشگری فعالیت می‌کنند، افزود:شرکت‌ها سوابق مهمی در احیای بناهای تاریخی و مدیریت توریسم دنیا دارند و 2 سال است، پروژه احیای کاروانسراهای تاریخی گرمسار تا اصفهان را مطالعه می‌کنند.

    وی افزود: توانستیم تیم قدرتمند و کارشناسی را در حوزه تأمین زیرساخت‌های گردشگری جمع کنیم و خدمات فنی و مهندسی روز دنیا را با همکاری 12 کشور صاحب قدمت در این حوزه ارائه دهیم. آلن آسکرلی گفت: احیای مسیر تاریخی گرمسار تا اصفهان و تقویت گردشگری می‌تواند به توسعه پایدار در روستاها و جوامع محلی بینجامد. وی با اشاره به ایده شکل‌دهی شهرک‌های گردشگری در ایران افزود: ما تمایل داریم تا بناها و کاروانسراهای تاریخی این مسیر را ببینیم و بعد از بازدید و مطالعه دقیق‌تر وارد فازهای مختلف اجرایی شویم. محمدرضا پوینده، مدیرعامل صندوق احیا نیز گفت: ‌در جریان سفر نخست‌وزیر ایتالیا به ایران ارتباط خوبی بین صندوق احیا و سرمایه‌گذاران این کشور برقرار شده و گروه‌های مختلف ایتالیایی برای احیای بناهای تاریخی و سرمایه‌گذاری و انتقال دانش فنی در این عرصه وارد مذاکره شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار