مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۴ هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی پرداخت شده است

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری ۱۴هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش ماندگاری در روستاها پرداخت شده است.

۱۴ هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی پرداخت شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، علیرضا تابش پیش از ظهر یکشنبه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش ها و روستاهای استان سمنان در سالن هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه نگاه ویژه توسعه روستایی در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد، ابراز داشت: این بدان معنا نیست که بافت روستایی باید تغییر کند.

    وی با تاکید بر اینکه ما معتقد هستیم که روستا باید روستا بماند و بافت سنتی خود را تغییر ندهد، تصریح کرد: لیکن ارائه تسهیلات مسکن از سوی بنیاد نیز با این هدف صورت گرفت.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: دو میلیون واحد مسکونی طی سه سال اخیر در روستاهای کشور ساخته شده که در افق 1405 بر آنیم تا 100 درصد خانه‌های روستایی مقاوم سازی شده باشند لذا طبق برنامه مقاوم سازی مسکن روستایی با تخصیص اعتبارات این حوزه در حال برنامه ریزی برای سال آتی هستیم.

    16هزار واحد مسکونی تحویل مردم شده است

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه انجمن خیران مسکن ساز نیز مراحل ساخت 28هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده است، گفت: تا پایان سال جاری چهار هزار و 500واحد مسکونی و تا پایان سال آتی هشت هزار واحد از این تعداد خانه در روستاها تکمیل و تحویل مردم داده می شود و طبق تفاهم نامه منعقد شده مابقی این واحدها طی سال های آتی تحویل خواهد شد.

    تابش با اشاره به نقش خیران مسکن ساز در زمینه ایجاد زیرساخت های مسکن روستایی به خصوص برای اقشار محروم و ناتوان جامعه، ابراز داشت: طرح مسکن روستایی با هدف رفع محرومیت و کمک به ماندگاری اهالی روستاها در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

    وی در تشریح اقدامات بنیاد مسکن طی سه سال اخیر نیز افزود: در این راستا طی عمر دولت یازدهم 16 هزار واحد مسکن تحویل روستائیان سطح کشور شده است.

    آمادگی اهدای زمین مسکونی برای روستاها را داریم

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در راستای ترویج خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی اهدای زمین مسکونی برای روستاها را داریم، گفت: این امر با همراهی ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی در سطح کشور تا کنون بدون کمترین مشکلی اجرا شده است.

    تابش درباره استان سمنان نیز گفت: اداره کل بنیاد مسکن استان هم آمادگی واگذاری زمین برای ساخت از سوی خیران مسکن ساز را دارد که امروز خوشبختانه در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

    وی افزود: یکی از راه های رفع مشکل مسکن به خصوص در بین جوانان ترویج فرهنگ خیرات مسکن است که در ترویج این امر قطعا روحانیان، مسئولان، نهادهای فرهنگی و ... می توانند نقش ویژه ای ایفا کنند تا شاهد رفع نیاز بخش عمده ای از جامعه در خصوص مسکن باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار