مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بنیاد مسکن خلخال:

۶۰۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان خلخال مقاوم‌سازی شد

عصر ساختمان- مدیر بنیاد مسکن شهرستان خلخال گفت: تاکنون در سطح شهرستان خلخال تعداد ۶ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده است.

۶۰۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان خلخال مقاوم‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، محمد حاتمی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌ها بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان خلخال اظهار داشت: تاکنون در سطح شهرستان خلخال تعداد 6 هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده است و با اعطای تسهیلات به واحدهای کم‌دوام در روستاها تلاش می‌کنیم این تعداد را افزایش دهیم.

    وی افزود: به تعداد 65 خانوار 3 میلیارد و 770 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از طریق حساب 100 و اعتبارات محرومان به روستاهای خلخال اختصاص داده شده است که 43 نفر آنها از روستای ترازوج بوده تا در راستای رفع محرومیت در این روستا و اجرای پروژه های بنیاد مسکن هزینه شود.

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان خلخال  با اشاره به افتتاح سه واحد مسکن مقاوم‌سازی شده خانواده دارای دو معلول در روستای علی‌آباد گفت: این واحدها با اعطای 180 میلیون ریال به صورت بلاعوض و با 150 میلیون ریال به هر واحد در قالب تسهیلات مقاوم‌سازی افتتاح و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت و نیز در این روستا تعداد 200 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است.

    حاتمی در مورد بهره‌برداری از طرح هادی اندبیل بیان کرد:  تاکنون اعتبار هزینه شده در روستای اندبیل حدود 10 میلیارد و 500 میلیون ریال است که از اعتبارات سالهای 93 و 94 حدود 4 میلیارد ریال به طرح گردشگری این روستا اختصاص یافته و اجرا شده و از محل اعتبارات دولتی، قیر رایگان ومشارکت دهیاری امسال 2 هزار و 250 مترمکعب زیرسازی و 9 هزار مترمربع آسفالت شده و تعداد 248 واحد مسکونی از تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی استفاده کرده و 300 جلد سند روستایی به اهالی این روستا تحویل داده شده است.

    وی با اشاره به اجرای آسفالت در 9 روستای دیگر شهرستان از محل اعتبارات دولتی، مشارکت دهیاریها و قیر رایگان تصریح کرد: در این روستاها با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال عملیاتی به حجم 70 هزار مترمربع آسفالت و 18 هزار مترمکعب زیرسازی اجرا شده است.

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان خلخال  بنیاد مسکن را به عنوان بازوی اجرایی دولت و یادگار امام راحل در آبادانی روستاها دانست و اظهار کرد: روستاهای خلخال استعداد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی دارند و باید باید نهایت همت و تلاش خود را برای جذب گردشگران به کار بگیرین که اولین کار ایجاد زیرساختهای مناسب از قبیل راه، اسکان مناسب و تمهیداتی برای احیاء بافت سنتی روستاها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار