مدیران خودروعصر اعتبار

بودجه ۸۵۰ میلیاردی برای حوزه ایمنی و مدیریت بحران

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، از بودجه ۸۵۰ میلیاردی برای حوزه ایمنی و مدیریت بحران خبر داد.

بودجه ۸۵۰ میلیاردی برای حوزه ایمنی و مدیریت بحران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، احمد دنیا مالی در سیصد و بیست و نهمین جلسه شورا رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اعلام اینکه شورا در نظر دارد در زمینه بودجه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران براساس ماموریتی که داریم بدون محدودیت بودجه ها لازمه تدوین شود، گفت: در بحث برنامه 5 ساله به دلیل کسری 4 تا 5 هزار میلیاردی که داریم، در همه حوزه های ماموریتی بودجه کاهش یافته اما در تنها جایی که در سنوات قبل و امسال به صورت ویژه به آن توجه شده در زمینه ایمنی و مدریت بحران بوده است.

    وی با یادآوری اینکه سهمی که از بودجه برای بحث ایمنی در نظر گرفته شده بیش از میزان برنامه نیز هست، تصریح کرد: 850 میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته ایم.

    دنیامالی با اشاره به اینکه در برخی مناطق که مشکل سوله داریم نیز در نظر داریم خارج از بحث بودجه، منابع مالی تعلق گیرد، خاطرنشان کرد: می بایست در فصل بهار یک مانور با موضوع مدیریت بحران در شهر تهران به ویژه در مراکز عمومی و بازار و فضاهای باز به صورت اجتماعی اجرا شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از اینکه بعضا برخی از نمایندگان شورای شهر تهران مواردی که در کمیسیون ها مطرح می شود را در قالب توئیت های شخصی در شبکه های اجتماعی عنوان می کنند، گفت: داشتن توئیت بحث شخصی است و به من نیز مربوط نیست، اما برخی مسائل که در کمیسیون ها مطرح و به عنوان یک مطالبه پیگیری می شود و بر اساس نقطه نظرات کارشناسان در آخر با نظرات دیگری از کمیسیون ها خارج می شوند، نباید به این صورت اطلاع رسانی شود.

    دنیامالی با تاکید بر اینکه دولت در این بخش تلاش کرده که موضوع توئیت را مدیریت کند، خاطر نشان کرد: دوستانی که به صورت شخصیت حقوقی وارد این فضاها می شوند، باید بدانند که مسائل حقوقی و شورا مانند سایر حوزه ها نیست که بشود مسائل آن را وقتی هنوز تصویب نشده و در حد یک پیشنهاد است به صورت توئیت شخصی اطلاع رسانی کنند تا به مطالبه گری بدل شود و به جامعه تسری یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار