مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان نیازمند استان اردبیل احداث می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با بنیاد مسکن و خیران مسکن‌ساز استان درصدد هستیم ۱۰۰ منزل مسکونی را در سال ۹۶ برای مددجویان اردبیل احداث کنیم.

۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان نیازمند استان اردبیل احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حسین دشتی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به تعامل و همکاری همه جانبه کمیته امداد و بسیج مستضعفین برای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه اظهار داشت: بر اساس رویکرد جدید کمیته امداد، تلاش داریم بیش از پیش از ظرفیت گسترده بسیج در زمینه‌های اشتغال، فرهنگی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی بهره ببریم تا نتایج مثبت آن موجب آبادانی و توسعه منطقه شود.

    وی با بیان اینکه 26 هزار خانوار مستمری بگیر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: شجره طیبه بسیج به بهترین شکل ممکن می‌تواند فرهنگ نوعدوستی را در جامعه گسترش دهد تا شاهد کمک رسانی مضاعف به نیازمندان باشیم و تمامی مشکلات آنان را رفع کنیم.

    دشتی بیان کرد: دغدغه بسیجیان نسبت به فقرا کمتر از کمیته امداد نیست که تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر در زمینه رسیدگی به امور خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب پذیر مسیر خدمت‌رسانی را هموارتر کرده و با هم افزایی می‌توانیم خدمات مطلوب‌تری را به نیازمندان ارائه کنیم.

    مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: درصدد هستیم خدمات کیفی‌تری را به خانواده‌های مستمند ارائه کنیم تا پایه‌های توانمندی و خوداتکایی آنان همواره استوار و مستحکم باقی بماند که کیفیت بخشی به خدمات در سایه ارتباطات و تعامل گسترده دستگاه‌های اجرایی با کمیته امداد قابل مشاهده خواهد بود که در این خصوص انتظار داریم تمامی مسئولان و خیران به منظور دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت وارد عرصه شوند.

    وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از خدمات کمیته امداد به مناطق محروم و خانواده‌های تحت حمایت ساکن در این مناطق اختصاص یافته است، گفت: بسیاری از روستاهای اردبیل با ضریب محرومیت 6، 7 و 8 مشخص شده‌اند که مسکن مناسب مهمترین نیاز خانواده‌های ساکن در مناطق محروم شناسایی شده است.

    دشتی با بیان اینکه هم اکنون 720 خانوار روستایی که اکثر آنان ساکن مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند از منزل مناسب بی‌بهره‌اند، اظهار کرد: 116 خانواده تحت حمایت ساکن در شهرها نیز نیازمند سرپناه مقاوم هستند.

    مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که مشکل مسکن مددجویان را تا سه سال آینده رفع کنیم که بهره‌گیری از ظرفیت مهم بسیج سازندگی روند احداث، مقاوم سازی و بهسازی منازل مددجویان را وسعت می‌بخشد.

    وی با اشاره به اینکه ساخت سرپناه مناسب برای قشار آسیب پذیر همت جمعی دستگاه‌های اجرایی و خیران را می‌طلبد، تصریح کرد: امیدواریم با همیاری هر چه بیشتر بتوانیم مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز مددجویان را برطرف سازیم.

    دشتی گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با بنیاد مسکن و خیران مسکن‌ساز استان درصدد هستیم 100 منزل مسکونی را در سال 96 برای مددجویان اردبیل احداث کنیم که در این زمینه تمهیداتی انجام شده است تا منازل مددجویی در اسرع وقت ساخته شده و در اختیار خانواده‌ها قرار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو