مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد

تعاونی بهترین راهکار برای خانه‌دار شدن اقشار متوسط

عصر ساختمان- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعاونی بهترین راهکار برای خانه دار شدن قشر ضعیف و متوسط جامعه است گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون توسط تعاونی‌ها ساخته و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است.

تعاونی بهترین راهکار برای خانه‌دار شدن اقشار متوسط
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سید حمید کلانتری در حاشیه بهره برداری از 84 واحد مسکن مهر در بندرعباس، اظهار کرد: یک میلیون مسکن مهر توسط تعاونی ها ساخته شده و تحویل صاحبان آن‌ها شده و 450 هزار واحد مسکن مهر نیز با میانگین پیشرفت فیزیکی 80 تا 85 درصد در حال ساخت است.

    وی ادامه داد: 10 هزار و 800 تعاونی فعال در بخش مسکن وجود دارد که به کار ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه مشغول هستند.

    این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس جمهوری واحدهای مسکن مهر باقی مانده در کشور باید تا پایان دولت یازدهم به متقاضیان تحویل شود و به همین منظور دستگاه‌های متولی در حال فعالیت هستند.

    معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی‌ها، تعاونی بهترین راهکار برای خانه دار شدن قشر ضعیف و متوسط جامعه بوده که با سرمایه‌های اندک مردم به مرور اقدام به احداث منازل می‌شود.

    کلانتری خاطرنشان کرد: البته به دلایل فرهنگی مشکل‌هایی در زمینه تعاون و کار گروهی در کشور وجود دارد که باید با آموزش آنها را مرتفع کرد.

    وی اضافه کرد: این موضوع در دستورکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد تا با آموزش هیات مدیره از بروز اختلاف‌ها درون تعاونی ها جلوگیری شود.

    به گفته معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه، طرحی به صورت آموزشی در استان فارس اجرا شده که موجب کاهش شکایت‌ها و اختلاف‌های مربوط به بخش تعاون شده است.

    کلانتری خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح به هیات مدیره تعاونی‌ها آموزش ارائه می‌شود و همگرایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و تعاونی اجرایی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو