مدیران خودروعصر اعتبار

دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در گیلان افتتاح شد

عصر ساختمان- دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی مهر امروز (پنجشنبه ) با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی مراسمی افتتاح و تحویل خانواده ها شد.

دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در گیلان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، 160 واحد مسکونی از این تعداد، مربوط به خانواده های لنگرود بود که تحویل آنان شد.
    در این مراسم نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به موفقیت های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: تا دیروز کشورهای اروپایی حاضر نبودند قطعات هواپیما به ایران بفروشند ولی امروز با رویکردهای دولت، هواپیماهای ایرباس تحویل ایران می دهند.
    مهرداد بائوج لاهوتی افزود: امروز به همت دولت وام واحدهای مسکن مهر به 400میلیون ریال افزایش یافته و 40درصد این واحدها هم تاکنون تحویل شده است .
    استاندار گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: در ستاد رفع موانع تولید استان سقف اعتبارات اختصاص داده شده به این استان جذب شده این درحالیست که در کشور از 160هزار میلیارد ریال نصف آن جذب شده است.
    محمدعلی نجفی افزود: 60درصد کارهای مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده و در زیرساخت این واحدها در رشت و سایر شهرها ، مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم تا پایان سال آینده همه واحدهای مسکن های مهر گیلان احداث و واگذار شوند.
    استاندار گیلان خطاب به برخی رسانه ها اظهار داشت: رسانه ها در بیان مسایل و مشکلات آزاد هستند ولی باید منصفانه نقد و در بیان موضوعات، اخلاق و بی طرفی را رعایت کنند .
    نجفی یادآور شد: همه می دانیم شبکه های برق استان فرسوده است ولی عده ای مدعی می شوند و مدیریت استان را زیر سوال می برند در حالیکه من به عنوان استاندار باید مدعی شوم که طی هشت سال چه کاری انجام شده، آیا توانستند هشت متر سیم کابل برق را جابجا کنند؟
    وی تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا این شبکه های فرسوده برق بازسازی شوند که برای بازسازی آن نیز به 190میلیارد ریال نیاز است .
    استاندار گیلان گفت: بعضی رسانه ها فضا را آلوده می کنند و بجای اینکه قدردان باشند، موجب دلسردی زحمتکشان و خدمتگزاران می شوند.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان نیز گفت: دو هزار و 120 واحد مسکن مهر که مربوط به طرح های هفته دولت تا دهه فجر می شود و باید در دهه فجر افتتاح می شدند ، بر اثر بارش برف سنگین امروز به بهره برداری رسید.
    شعبانعلی خاوری هزینه صرف شده برای افتتاح این واحدها را یک هزار و 400میلیارد ریال ذکر کرد .
    وی تصریح کرد:سه هزار و 700واحد مسکن مهر تاکنون در گیلان احداث و تحویل شده است .
    وی یادآوشد: 12هزار واحد دیگر باقیمانده که امیدواریم تمامی این واحدها در دولت تدبیر و امید احداث و تحویل شوند.
    فرماندار شهرستان لنگرود نیز طی گزارشی در این مراسم گفت: کل واحدهای درحال ساخت لنگرود یک هزار و 40واحد است که تاکنون 640واحد واگذار شده و 400واحد نیز در حال تکمیل شدن هستند که 240واحد آن تا خرداد ماه و 160واحد هم تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و تحویل می شوند.
    سیدرضا جوادپور افزود : از دو هزار و 120 واحد واگذار شده در گیلان، امروز 160واحد با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد استانی در شهر لنگرود واگذارشد.
    وی اظهار داشت: 188طرح با اعتبار 680 میلیارد ریال در دهه فجر امسال توسط 21دستگاه در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، پیشرفت قابل توجهی داشته که از جمله آنها همین واحدهای مسکن مهر هستند .
    وی تصریح کرد: در شهرستان لنگرود دو هزار واحد مسکن مهر احداث و تحویل می شود.
    شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان واقع است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار