مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

نسل نو شهری در چابهار و کلاردشت ایجاد می شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین نسل از شهرهای نسل نو در چابهار، کنارک و کلاردشت ایجاد می شود.

نسل نو شهری در چابهار و کلاردشت ایجاد می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، محس نریمان در حاشیه همایش بین المللی مهندسی صنایع در بابلسر اظهار داشت: ایجاد شهرهای جدید از وظایف ماست و با یک اقدام اساسی در حال طراحی نسل نو شهرهای جدید هستیم.

    وی با اشاره به اینکه اولین نسل از شهرهای جدید تیس نام دارد، افزود: مکان این شهر بین چابهار و کنارک واقع شده که در حال حاضر مصوبه شورای عالی شهرسازی آن گرفته شده و امیدواریم کلنک‌زنی آن به‌زودی انجام خواهد شد.

    نریمان همچنین از کلنگ‌زنی شهر نسل نو در مطقه کلاردشت مازندران خبر داد و افزود: برای این امر احتیاج به کمک مقامات استانی و وزارت کشاورزی داریم.

    وی گفت: در راستای سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اکثریت پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید را که نزدیک به چهارصدهزار واحد مسکونی است تا پایان دولت تحویل دهیم.

    نریمان با اشاره به اینکه بخاطر برخی مسائل حقوقی و دیر شروع شدن پروژه‌ها ممکن است که واگذاری برخی واحدهای شهر پردیس کمی بیشتر طول بکشد، افزود: در همین شهر پردیس، از هفته آینده واگذاری‌ها شروع خواهد شد و تا پایان این دولت در سایت‌های مختلف شهر پردیس واگذاری را آغاز خواهیم کرد.

    نریمان با بیان اینکه برای رسیدن به هدف یاد شده، نیاز به تعامل همه جانبه با دیگر دستگاه‌های اجرایی داریم، افزود: ما برای آماده‌سازی زیرساخت‌هایی مانند مسجد، پارک، آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب نیاز به کمک سازمان‌ها داریم تا واحدهای تحویل داده شده از این مزایا نیز برخوردار باشد.

    وی خاطرنشان کرد که برای واگذاری زودتر این واحدها،  متقاضی نیز باید آورده خود را بیاورد.

    وی ضمن تشکر از دولت، وزارت اقتصاد، بانک مسکن و مرکزی در رابطه با افزایش سقف وام از 30 میلیون به 40 میلیون تومان و اجرایی شدن آن، افزود: اگر بانک عامل کمک بیشتری کنند ما می‌توانیم سریع‌تر واحدها را برای تحویل آماده سازیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار