مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل گمرکات استان بوشهر:

۴۵ میلیارد ریال برای تامین واحدهای مسکونی گمرک استان بوشهر تخصیص یافت

عصر ساختمان- مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه مجتمع ۸ واحدی ویژه کارکنان گمرک استان بوشهر ساخته می‌شود که برای تحقق این مهم ۴۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

۴۵ میلیارد ریال برای تامین واحدهای مسکونی گمرک استان بوشهر تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، بهنام نوروزی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت واحدهای مسکونی کارکنان گمرک استان بوشهر با تاکید بر تامین مسکن مورد نیاز کارکنان گمرک اظهار داشت: برای حل مشکلات منازل سازمانی این کارکنان اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

    وی از ساخت و ایجاد 24 واحد سازمانی ویژه کارکنان گمرکات استان بوشهر از محل اعتبارات عمرانی گمرک ایران تا پایان سال آینده خبر داد و  افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سه مجتمع 8 واحدی  با اعتبارات مورد نیاز در شهرهای مختلف استان بوشهر ساخته می‌شود.

    مدیرکل گمرکات استان بوشهر از تخصیص 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مجتمع‌های مسکونی خبرداد و گفت: این واحدهای مسکونی سازمانی در گمرک‌های بوشهر، گناوه و دیر ساخته می‌شود که برای تحقق این مهم  مراحل تشریفات اداری و برگزاری مناقصه برگزار شده است و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی پروژه‌های یاد شده آغاز می‌شود.

    نوروزی خصوص جانمایی این منازل مسکونی  خاطر نشان کرد:  پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته مسکن این ستاد تصمیم بر این شد که ساخت این مجتمع ‌های مسکونی به گونه‌ای باشد که عدالت در ساخت این مجتمع‌ها از شمال تا جنوب استان رعایت شود و گمرکاتی که با کمبود منازل سازمانی روبرو هستند در اولویت قرار گیرند.

    وی افزود: در انتخاب مکان ساخت این مجتمع‌ها ، گمرک دیر به سبب اینکه  فاقد منازل سازمانی بود و همچنین  گمرک بوشهر و گناوه به لحاظ اینکه بخش عمده‌ای از همکاران در این دو گمرک حضور داشته و نیاز مبرم به منازل سازمانی دارند، مدنظر قرار گرفتند.

    مدیرکل گمرک بوشهر تاکید کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی استان وجود منزل سازمانی مطلوب نقش بسزایی در ایجاد انگیزه همکاران برای حضور در مناطق بد آب و هوا دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار