مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس:

۲۵۱ هزار جلد سند مالکیت در استان فارس صادر شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از صدور ۲۵۱ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در این استان خبر داد.

۲۵۱ هزار جلد سند مالکیت در استان فارس صادر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عطاالله زمانی در نشست هماهنگی صدور اسناد مالکیت استان فارس با بیان اینکه در سال‌های گذشته 251 هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در استان فارس صادر شده است اظهار داشت: تعهد ما برای امسال صدور 16 هزار جلد سند بوده در حالیکه اکنون فراتر از این رقم سند صادر شده است.

    وی افزود: در 6 ماهه اول امسال بیش از ظرفیت موجود سند صادر شده و 7 هزار و 330 رای نیز برای صدور اسناد جدید صادر شده است که تا پایان سال همه این تعهدات اجرایی می‌شود

    مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه بیش از 68 درصد خانوارهای روستایی فارس از سند مالکیت بهره‌مند شده‌اند گفت: صدور 18 هزار جلد سند سهم استان در سال 94 بوده که به طور کامل از این ظرفیت استفاده شده است.

    وی از امضای تفاهم‌نامه با اوقاف خبر داد و افزود: در زمینه صدور اسناد مالکیت روستایی مشکلاتی در املاک اوقافی وجود داشت که امید است با این تفاهم‌نامه کار به سرانجام برسد.

    مهدی اقبال، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس، نیز در این جلسه بیان کرد: همکاری‌های مشترک بین ثبت و بنیاد مسکن و نهادهای مسئول علاوه بر اینکه موجب صدور 17500 جلد سند مالکیت روستایی و شهری در شهرهای زیر 25 هزار شده است سبب اخذ 14 هزار رای مربوط به قانون ساماندهی در روستاها و شهرها شده است.

    وی با بیان اینکه 44 واحد ثبتی در زمینه صدور سند مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان فارس فعال است گفت: سال آینده هم در شهرهای زیر 25 هزار نفر دراین زمینه فعالیت‌های چشمگیری خواهیم داشت.

    مدیر کل ثبت اسناد استان فارس درباره حل مشکل اسناد املاک موقوفه نیز گفت: با همکاری اوقاف و مجموعه موقوفه حضرت شاهچراغ (ع) در روستاهایی که عرصه موقوفه است تکمیل پرونده شده است، سال 96 نگاه کلی بر این املاک معطوف است و سعی می‌کنیم همه اسنادی که عرصه موقوفه دارند  اسناد اعیانی برای آن صادر و تحویل متقاضیان شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار