مدیران خودروعصر اعتبار

هزینه اقامت در زاهدان چقدر تمام می‌شود؟

عصر ساختمان- استان سیستان و بلوچستان به دلیل دارا بودن طبیعت بکر در ایام نوروز مسافران متعددی را به خود می بیند که در این میان دو شهر زاهدان و چابهار طرفداران قابل توجهی دارد.

هزینه اقامت در زاهدان چقدر تمام می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، به دنبال سلسله گزارش های میزان از قیمت هتل در شهرهای مختلف و پس از بررسی قیمت هتل در یزد در این دوره تصمیم به بررسی قیمت هتل در شهر زاهدان داریم.

    طبیعت بکر، وجود جاذبه های گردشگری همچون مسجد مکی زاهدان، کوهستان پارک،مجتمع تفریحی ایران بلوچ،مجتمع تفریحی براسان،مجتمع سنتی شبستان،مجتمع تفریحی گرانازو بوستان فرهنگیان و غذاهای محلی شامل آبگوشت، تجگی، شیرمال، شیلانج، قلیفی، کباب تنورچه و کشک زرد از جمله دلایل انتخاب مسافران برای سفر به این شهر است.

    بررسی های میدانی میزان از هتل های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل چهار ستاره این شهر با 6 درصد تخفیف به مسافران خود قیمت اتاق یک تخته  233 هزار تومان برای هر شب، اتاق دو تخته دبل و توئین 314 هزار تومان و سوئیت برای دو نفر را 421 هزار تومان به ازا هر شب قیمت گذاری کرده است.

    قیمت اتاق دو تخته توئین در یک هتل سه ستاره با 10 درصد تخفیف به مشتریان و با احتساب قیمت مالیات 202 هزار تومان، اتاق سه تخته 250 هزار تومان، سوئیت ویژه برای دو نفر 310 هزار تومان و ویلا دو خوابه برای چهار نفر 290 هزار تومان قیمت دارد.

    و در نهایت در یک هتل دو ستاره در این شهر اتاق یک تخته 140 هزار تومان، اتاق دو تخته دبل و توئین 160 هزار تومان، اتاق سه تخته 215 هزار تومان و اتاق کانکت برای چهار نفر 320 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    همچنین علاقه مندان زیادی متقاضی سفر به شهر چابهار به عنوان تنها منطقه آزاد استان هستند. این منطقه که تنها بندر اقیانوسی به حساب می آید در کرانهٔ دریای مکران و اقیانوس هند قرار گرفته و لنگرگاه کشتی‌های اقیانوس‌پیما است.

    چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود.

    تالاب لیپار،انجیر معابد،کوه‌های بدبوم یا مریخی،رودخانه باهوکلات و دشت کهیر از نمونه های جاذبه های گردشگری این منطقه است.

    هتل چهار ستاره واقع در این منطقه یک اتاق دو تخته به همراه صبحانه شبی 267 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    سوئیت دو نفره 323 هزار تومان و سوئیت رویال چهار نفره 370 هزار تومان به ازا هر شب قیمت گذاری شده است.

    گفتنی است قیمت هتل چهار ستاره دیگری در این منطقه با تخفیف 8 درصدی به مسافران خود اتاق یک تخته خود را هر شب 255 هزار تومان، اتاق سه تخته را 350 هزار تومان و اتاق چهار تخته را 420 هزار تومان به مسافران خود عرضه می کند.

    همچنین از سایر هتل های این شهر اطلاعاتی در دسترس نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار